Pierwiastek Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Witam. Możecie uznać mnie za szaleńca :icon_biggrin: ale przerabiam motocykl znany pod nazwą chopper łoś 50 lub oficjalnie Kinroad XT50Q wstawiając mu gar 110. Wszystko pasuje idealnie, mam cylinder, tłok, głowice, łańcuszek rozrządu i mocniejszy wał oraz komplet uszczelek no i zaufany, doświadczony mechanik. Problemem jest inaczej ścięta głowica - fabryczny króciec (za mały co prawda w środku) z fabrycznym gaźnikiem nie zadziałają bo paliwo ściekało by króćcem do silnika. W tym momencie zamówiłem już gaźnik do ATV 110 (baza częściowa do przeróbki) i uszczelki do karterów... Ale nie mam pojęcia co będzie z tym króćcem. I dodatkowym problemem jest niemożność dostania "odblokowanego" króćca na allegro. Jedyny taki pochodzi od usera - goolda76 a ta kobieta ma cały czas okres, jest nie do zniesienia i odpowiada negatywem na neutrale - odpada z góry. Tu macie wymiary fabrycznego króćca Może ktoś pomoże radą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Nawet nie wnikam czy skrzynia to wytrzyma i sprzęgło już o zmianie przełożenia wał skrzynia nie wspomnę .Ale dobra nie możesz jakos tego starego króćca pociąć i pospawać żeby gażnik był w prawidlowej pozycji.Albo dorobić nowy nie musi być alu np ze stali , powyginać odpowiednio rurkę dorobić mocowanie do głowicy i gaziora (z jakiejś blachy ) spasować wszystko pospawać ... wszystko jest do zrobienia. powodzenia Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek1905 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 nie możesz : rozwiercić ,ja w swoim mam rozwiercony króciec ssący. jak masz wyciągnięty silnik wspawaj jakąś błahe w ramę wywierć dziury i skręć silnik od dołu nie będziesz miał wibracji podczas jazdy powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwiastek Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 ten problem załatwiony, ale mam teraz inny Jak te pier hińczyki to projektują to się nie mieści w głowie. Korbowód nowego wału jest za długi i tłok uderze w głowice, na starym wale jest o 4.5mm za nisko i nie byłoby sprężenia. Stwierdziłem z mechanikiem że spiłujemy cylinder, czy są jakieś inne opcje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.