Gość Dinar Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Od tygodnia mam Hondę Shadow VT 1100 - 2004r ,alusy,kardan,chciałbym się dowiedzieć coś nie coś o tym modelu,silnik,tuning,w dowodzie rejestracyjnym jest VT2 1100,co oznacza nazwa ''Sabre''. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Nie mam słownika :P Ale to po prostu model Szadoła ;) Swoją drogą, jedna z piękniejszych linii obecnych cruiserów :) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Gratuluję sprzęta Dinar, sabre to po angielsku szabla. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 ale o porownanie z jakim modelem Shadowy Ci chodzi? jesli z z C3, to Sabre ma zmienone przelożenia ( poprawiajace przyspieszenie), wiekszą moc - 64km oraz przestawione o 90stopni czopy wału korbowego, dzieki czemu silnik generuje mniej wibracji. Reszte różnic widac gołym okiem...Tez jezdze Sabre- jak masz jakies pytania, to wal smiało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dinar Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Chodzi mi o to czy - Shadow VT 1100 C2 Sabre [ 2004r] to cała nazwa bo zamawiając np. klocki,filtry nie wiem do jakiego modelu szukać.Czy np.alusy + kardan jest przypisany do danego modelu,bo nawet 2006r mają szprychowe koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 tak, shadow vt1100 C2 Sabre to cała nazwa. Ale wszystkie elementy eksploatacyjne, jak filtry, klocki pasuja tez od C2 ACE lub C3. Kardan miały wszystkie Shadow z silnikiem 1100, ale koła szprychowe nie występowaly juz po 2002 roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dinar Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A na jakich obrotach i przy jakich szybkościach zmieniać biegi,czy te silniki wolą małe obr. bo problemowa jest jazda 8okm/godz czy jechać 4 czy 5.A może brać na słuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Ale dlaczego jest problemowa? Moja ciagnie na piątce juz od 40 mil/godz. czyli 64 km/h. Przy 80-u silnik kręci juz 2400 obr/min, wiec jest blisko maksymalnego momentu obrotowego silnika. Jesli u ciebie przy tej V jest coś nie tak, to moiże oznaczać, że coś jest nie tak z silnikiem. Masz obrotomierz u siebie? Ja mam i z moich obserwacji wynika,że najlepiej biegi zmieniac własnie w okolicy najwiekszego momentu obrotowego, czyli przy okolo 2500 obr/min. Oszczednie i optymalnie zmieniaj na dwojke przy 15 mph, na trójkę przy 30-u, na czwórkę przy 40-u i na piątkę przy 50-u...Oczywiście gdy chcesz przypycic to na każdym biegu ciągnij do maksymalnych obrotów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dinar Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Właśnie nie mam obrotomierza,po górach trudno jeżdzić,małe szybkości może się grzać na dużych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 eee- wlasnie po gorach sie najfajniej jezdzi!!! Jak masz watpliwosci co odpowiednich obrotow, to dla kazdego silnika benzynowego lepiej , gdy obroty sa za wysokie, niż za niskie. Prz za niskiej V obrotowej może dochodzic do spalania stukowego i jego konsekwencji. Nie obawiaj sie ze w trasie silnik sie przegrzeje. Shadow jest chlodzony ciecza i nie grozi mu to. Jakby co, to zawsze masz kontrolke zagotowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dinar Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Mam jeszcze jedno pytanie o zachowanie się takich ciężkich motocyki - np. jadąc około 100km/godz i mocnym przechyle na zakręcie motor staje się nie stabilny,lekko czasami zabuja czuć to na kierownicy,technicznie to raczej sprawny jest.Ostatnio jeżdziłem Yamahą R6 to jazda po zakrętach górskich inaczej przebiegała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 To jest typowe dla ciezkich motocykli typu cruiser/chopper napedzanych wałem. Jest to zazwyczaj reakcją na dodanie lub ujecie gazu w pochyleniu na zakrecie- sposobem na to jest przejezdzanie łuków na gazie z obciazonym silnikem. Całe zjawisko wynika tez z marnej jakosci tylnych amortyzatorów- ja u siebie zmienilem na gazowe z progresywnie nawinietymi sprezynami i zaobserwowalem wielka poprawe. Niestety koszt tych amortyzatorow to 250$... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CezarK Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Witajcie. Możecie mi, proszę, wytłumaczyć różnicę pomiędzy "zwykłą" Shadow a Sabre? Oprócz wyglądu oczywiście. Szukam motocykla i właśnie w moim budżecie Sabre mnie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.