Skocz do zawartości

Motocykle HM


Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie mam na oku HMa 50 z 1997, przebiek 1500km, za 6000zł, jeżdżony brdzo żadko przez dziewczynę. Powiedzcie mi coś o tym motorku, czy nadaję się na jazdę po mieście, czy tzreba częśto wymienieć tłok, jak w prawdziwysz wyczynówkach? Czy posiada prędkościomierz itp? Mile widziane fotki. Jak z osiągami takiego HMa??

Z góry dzięki z odpowiedz. AHA I CZY MA DOZOWNIK OLEJU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HM na ulice raczej sie nie nadaje, jest kilka wersji HM szosowa i wyczynowa ta napewno jest wyczynowa, a więc niema zapewne licznika i nic niema:) ma tylko światła i rejestracje, to tak jakby wyczynowa wersja aprili rx odchudzona itd.. do miasta sie nie nadaje ale do terenu jak najbardziej, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie racje w Hm są stosowane siliniki minarelli te same co w apriilach, więc z częściami nie ma problemu. Ja ostatnio jeździłem na 2 takich jeden z 97 drugi to 99. Zegarów nie ma, dozownika też chyba nie. Do miasta można pojechać ale ten motorek najlepiej czuje sie w terenie. Z 50 enduro to jest najbardziej sportowa fura, osiągi ma bardzo dobre a zawieszenia lepszego w 50 nie znajdziesz. Kurcze zrobił bym Ci zdjecia tych 2 HM ów co sa na moim osiedlu, ale niestety padł mi telefon, a ja zawsze nim zdjęcia robiłem :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem, HM ma zegary, ale nie wiem czy ma dozownik. Słyszałem też, że nadaje się na ulicę, ale gdy wymeni się tłok na dwupireścieniowy. Nie wiem czy wybrać HMa, czy Sende. Chodzi mi o motorek do jeżdżenia po mieście i do terenu(50/50). Co doradzacie?(oprócz RXa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm jest bardziej sportowy, senda jest bardzej delikatna i bardziej nadaje sie do miasta ale do lasu i skoków to HM jest bez porównania lepszy. Jezli chodzi o osiągi to są podobne, Hm poprostu zaieszeniowo jest dużo lepszy. Z trgo co wiem to kietrunków też chyba nie ma( przynajmiej te 2 co są u mnie na osiedlu to nie mają). Ja osobiście wybrałbym HMa ale ja po miescie praktycznie wogle nie jeżdże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba wymieniać tłoka, niw iem kto Ci tak powiedział. Co do braku dozownika to bedziesz musiał sie przyzwyczaić. Ja niigdy go nie używałe nawet jak był to go odłanczałem, ale po to żeby mieć pewność ze jak sam wymieszam to wiem ze mieszanka jest a z dozownikami róznie bywa. Do ostrej jazdy po lesie dozownik sie nie nadaje, a do miasta jak ktoś jest leniwy to fajna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy gadacie ?? HM sie nie nadaje na ulice !! to za ostry sprzęt, to prawie tak jak byś crossem chciał jeździć, jest wersja HM wyczynowa i wersje szosowo terenowe amatorskie, coś w stylu aprili rx czy sendy ale na bazie HM-a i do takiej jazdy to tylko taki HM. Niestety w polsce jak kupisz HM to tylko zajechanego bo każdy kto ma HM wiadomo że ostro daje w palnik na rajdach i nikt takiego motoru na ulice nie kupuje. Na niejednych zawodach byłem i widziałem to jest masakra: 1-2 bieg tylko i non stop sprzęgło katowanie katowanie i jeszcze raz katowanie, Jak HM to raczej nowy, każdy zawodnik nowego kupuje jak ma kase. Ale do miasta te HM-y z polski sie nie nadają bo to wyczynowe wersje, niema dozownika, zegarów, itd, ale fakt faktem motor jest piękny oto kilka fotek z rajdu w czarnorzekach u nas w roku 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy gadacie ?? HM sie nie nadaje na ulice !! to za ostry sprzęt, to prawie tak jak byś crossem chciał jeździć, jest wersja HM wyczynowa i wersje szosowo terenowe amatorskie, coś w stylu aprili rx czy sendy ale na bazie HM-a i do takiej jazdy to tylko taki HM. Niestety w polsce jak kupisz HM to tylko zajechanego bo każdy kto ma HM wiadomo że ostro daje w palnik na rajdach i nikt takiego motoru na ulice nie kupuje. Na niejednych zawodach byłem i widziałem to jest masakra: 1-2 bieg tylko i non stop sprzęgło katowanie katowanie i jeszcze raz katowanie, Jak HM to raczej nowy, każdy zawodnik nowego kupuje jak ma kase. Ale do miasta te HM-y z polski sie nie nadają bo to wyczynowe wersje, niema dozownika, zegarów, itd, ale fakt faktem motor jest piękny oto kilka fotek z rajdu w czarnorzekach u nas w roku 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema uprze sie czy nie uprze:) jak chce motor zajechać to czemu nie ;) prosze bardzo, ja jestem zdania żę motor w teren to motor w teren, dbam o każdy motor i nie katuje ich, jak jest coś do zmiany to nie czekam aż sie rozwali do końca tylko zmieniam wszystko na czas i oczywiście wszystko orginał KTM !! dlategosezon objeżdżam bez zaglądania do silnika, leje paliwo i tyle. W połowie sezonu zmieniam tylko łańcuch zebatki i klocki hamulcowe i oczywiście opony:) a do serwisu jedzie w zimie na całkowity przegląd, i oczywiście przez każdymi zawodami taki przegląd przechodzi, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...