Skocz do zawartości

Zużycie oleju


Vanilla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kolego - w silniku nie masz oleju -to chyba wiesz ;)

a od mieszanki masz dozownik zalewasz do pelna idolewasz tylko jak ci sie kontrolka zaswieci -jesli taka posiadasz. jesli nie to co jakis czas dolej asekuracyjnie pod korek.

przewaznie w dwusuwach stosuje sie mieszanke w stosunku 1:50 , 1:30 nie wiem dokladnie ile w piaggio ale dozownik zapoda tyle ile trza

 

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego - w silniku nie masz oleju -to chyba wiesz ;)

 

dzięki, poczułam się jak prawdziwa blondynka ;)

 

a od mieszanki masz dozownik zalewasz do pelna idolewasz tylko jak ci sie kontrolka zaswieci -jesli taka posiadasz. jesli nie to co jakis czas dolej asekuracyjnie pod korek.

przewaznie w dwusuwach stosuje sie mieszanke w stosunku 1:50 , 1:30 nie wiem dokladnie ile w piaggio ale dozownik zapoda tyle ile trza

 

 

dzięki za powyższe, upewnia mnie to w tym co już wiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki za tego" kolege" ;) nie zwróciłem uwagi na awatar

pozdrawiam

lej paliwo i olej i lataj ;)

skutery sa praktycznie bezobslugowe wiec spoko

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki za tego" kolege" ;) nie zwróciłem uwagi na awatar

pozdrawiam

lej paliwo i olej i lataj ;)

skutery sa praktycznie bezobslugowe wiec spoko

 

 

spoko jest :) dzięki za wsparcie :notworthy: , jestem świeżak, jednak trenuje ostro...szukam różnych podpowiedzi ponieważ nie mam książki obsługi, a cokolwiek trudno jest dostać w wersji elektro...pozdróweczka i miłego dzionka :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego - w silniku nie masz oleju -to chyba wiesz

 

 

taaa, chyba że ktoś ma liberciaka w wersji 4t :cool:

Vanilla nie napisała, jaką ma wersję :)

 

Laikowi najłatwiej będzie je odróżnić po ilości wlewów pod siodłem. 4t ma jeden (do benzyny), a 2t dwa wlewy - jeden paliwowy, a drugi (obok akumulatora) do oleju właśnie :)

 

Vanilla - też mam Liberciaka. Wal na PW, jesli coś potrzebujesz.

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już się poprawiam: posiadam 2T ;)

 

o dzięki :notworthy: , szukam wsparcia technicznego ;) mam jeszcze pytanko odnośnie blokady, pewnie gdzieś jakaś siedzi, pytanie gdzie i jak ją zdemontować? :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blokad jest kilka.

 

Pierwszy powinien wylecieć gaźnik. Oryginalny ma za mały przelot, należy go wymienić na "większy", lub przynajmniej wymienić dyszę paliwową na większą.

Druga z blokad to pierścień na wariatorze, uniemożliwiający - w duzym uproszczeniu - "wrzucenie najwyzszego biegu".

No i "ślepa kiszka" na tłumiku - z tym ostatnim nie jestem pewien, czy występuje w liberciaku.

 

 

 

Jest jeszcze ograniczenie na cewkomodule, ale to już dalszy etap tuningu.:)

 

Wszystkie te rzeczy wymagają niestety dość wysokiej wiedzy oraz przynajmniej podstawowego zaplecza narzędziowego, więc raczej w warunkach domowych tego nie zrobisz :)

 

 

A co do oleju, to po prostu co jakiś czas wlewasz butelkę w ten wlew obok akumulatora i tyle. Czerwona kontrolka która się zapala na chwile po przekreceniu kluczyka, to właśnie kontrolka jego stanu. Jak sie zapali w czasie jazdy to należy dolać i tyle.

Edytowane przez saska251

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blokad jest kilka.

 

Pierwszy powinien wylecieć gaźnik. Oryginalny ma za mały przelot, należy go wymienić na "większy", lub przynajmniej wymienić dyszę paliwową na większą.

Druga z blokad to pierścień na wariatorze, uniemożliwiający - w duzym uproszczeniu - "wrzucenie najwyzszego biegu".

No i "ślepa kiszka" na tłumiku - z tym ostatnim nie jestem pewien, czy występuje w liberciaku.

Jest jeszcze ograniczenie na cewkomodule, ale to już dalszy etap tuningu.:)

 

Wszystkie te rzeczy wymagają niestety dość wysokiej wiedzy oraz przynajmniej podstawowego zaplecza narzędziowego, więc raczej w warunkach domowych tego nie zrobisz :)

 

dzieki jeszcze raz za wsparcie :notworthy: ...no nie powiem z tymi blokadami to wyższy stopień wtajemniczenia i na pewno nie porwe sie na to sama ;) poszukam sobie jakiegos fajnego warsztaciku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stalker posiada następujące blokady: "Ślepą kiszkę"" - to taka rurka dospawana do tlumika, trzeba to wyciąć i zaspawać; zwężkę w kolanku na wejściu do cylka, ktorą należy wyłamać np. śrubokrętem, oraz wspomniany wcześniej pierścień na wariatorze. Do zdjęcia tego pierścienia będziesz potrzebaował klucz udarowy (ale z tym chyba nie bedziesz miał problemów :cool: )

No i gazior, a przynajmniej dysza główna.

 

Vanilla, jakbys miała kłopot ze znalezieniem warsztatu (szczyt sezonu) to u mnie w garażu takie rzeczy robią.

Edytowane przez saska251

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saska, a wiesz może gdzie we Wrocławiu mojego Liberty obsłużono by w tym zakresie najlepiej? :bigrazz:

 

Kurcze, nie mam pojęcia.... :icon_razz:

 

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...