Vanilla Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam, proszę o podpowiedź w kwestii zużycia oleju w skuterku 49cm3, jakie są normy zużycia i jak często powinno się go uzupełniać? thanx on the top :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 kolego - w silniku nie masz oleju -to chyba wiesz ;) a od mieszanki masz dozownik zalewasz do pelna idolewasz tylko jak ci sie kontrolka zaswieci -jesli taka posiadasz. jesli nie to co jakis czas dolej asekuracyjnie pod korek. przewaznie w dwusuwach stosuje sie mieszanke w stosunku 1:50 , 1:30 nie wiem dokladnie ile w piaggio ale dozownik zapoda tyle ile trza Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanilla Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 kolego - w silniku nie masz oleju -to chyba wiesz ;) dzięki, poczułam się jak prawdziwa blondynka ;) a od mieszanki masz dozownik zalewasz do pelna idolewasz tylko jak ci sie kontrolka zaswieci -jesli taka posiadasz. jesli nie to co jakis czas dolej asekuracyjnie pod korek. przewaznie w dwusuwach stosuje sie mieszanke w stosunku 1:50 , 1:30 nie wiem dokladnie ile w piaggio ale dozownik zapoda tyle ile trza dzięki za powyższe, upewnia mnie to w tym co już wiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 sorki za tego" kolege" ;) nie zwróciłem uwagi na awatar pozdrawiam lej paliwo i olej i lataj ;) skutery sa praktycznie bezobslugowe wiec spoko Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanilla Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 sorki za tego" kolege" ;) nie zwróciłem uwagi na awatar pozdrawiam lej paliwo i olej i lataj ;) skutery sa praktycznie bezobslugowe wiec spoko spoko jest :) dzięki za wsparcie :notworthy: , jestem świeżak, jednak trenuje ostro...szukam różnych podpowiedzi ponieważ nie mam książki obsługi, a cokolwiek trudno jest dostać w wersji elektro...pozdróweczka i miłego dzionka :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 http://www.skutery.net/skutery.php?model=29 tu powinnas znalezc troche informacji ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanilla Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 http://www.skutery.net/skutery.php?model=29 tu powinnas znalezc troche informacji ;) znam te stronkę, dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 kolego - w silniku nie masz oleju -to chyba wiesz taaa, chyba że ktoś ma liberciaka w wersji 4t :cool: Vanilla nie napisała, jaką ma wersję :) Laikowi najłatwiej będzie je odróżnić po ilości wlewów pod siodłem. 4t ma jeden (do benzyny), a 2t dwa wlewy - jeden paliwowy, a drugi (obok akumulatora) do oleju właśnie :) Vanilla - też mam Liberciaka. Wal na PW, jesli coś potrzebujesz. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanilla Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 już się poprawiam: posiadam 2T ;) o dzięki :notworthy: , szukam wsparcia technicznego ;) mam jeszcze pytanko odnośnie blokady, pewnie gdzieś jakaś siedzi, pytanie gdzie i jak ją zdemontować? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 (edytowane) Blokad jest kilka. Pierwszy powinien wylecieć gaźnik. Oryginalny ma za mały przelot, należy go wymienić na "większy", lub przynajmniej wymienić dyszę paliwową na większą. Druga z blokad to pierścień na wariatorze, uniemożliwiający - w duzym uproszczeniu - "wrzucenie najwyzszego biegu". No i "ślepa kiszka" na tłumiku - z tym ostatnim nie jestem pewien, czy występuje w liberciaku. Jest jeszcze ograniczenie na cewkomodule, ale to już dalszy etap tuningu.:) Wszystkie te rzeczy wymagają niestety dość wysokiej wiedzy oraz przynajmniej podstawowego zaplecza narzędziowego, więc raczej w warunkach domowych tego nie zrobisz :) A co do oleju, to po prostu co jakiś czas wlewasz butelkę w ten wlew obok akumulatora i tyle. Czerwona kontrolka która się zapala na chwile po przekreceniu kluczyka, to właśnie kontrolka jego stanu. Jak sie zapali w czasie jazdy to należy dolać i tyle. Edytowane 16 Maja 2009 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 kolego, a wiesz moze jak wyglada sprawa z odblokowaniem gilery stalker? mam taka z 2005r . Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanilla Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Blokad jest kilka. Pierwszy powinien wylecieć gaźnik. Oryginalny ma za mały przelot, należy go wymienić na "większy", lub przynajmniej wymienić dyszę paliwową na większą. Druga z blokad to pierścień na wariatorze, uniemożliwiający - w duzym uproszczeniu - "wrzucenie najwyzszego biegu". No i "ślepa kiszka" na tłumiku - z tym ostatnim nie jestem pewien, czy występuje w liberciaku. Jest jeszcze ograniczenie na cewkomodule, ale to już dalszy etap tuningu.:) Wszystkie te rzeczy wymagają niestety dość wysokiej wiedzy oraz przynajmniej podstawowego zaplecza narzędziowego, więc raczej w warunkach domowych tego nie zrobisz :) dzieki jeszcze raz za wsparcie :notworthy: ...no nie powiem z tymi blokadami to wyższy stopień wtajemniczenia i na pewno nie porwe sie na to sama ;) poszukam sobie jakiegos fajnego warsztaciku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 (edytowane) Stalker posiada następujące blokady: "Ślepą kiszkę"" - to taka rurka dospawana do tlumika, trzeba to wyciąć i zaspawać; zwężkę w kolanku na wejściu do cylka, ktorą należy wyłamać np. śrubokrętem, oraz wspomniany wcześniej pierścień na wariatorze. Do zdjęcia tego pierścienia będziesz potrzebaował klucz udarowy (ale z tym chyba nie bedziesz miał problemów :cool: ) No i gazior, a przynajmniej dysza główna. Vanilla, jakbys miała kłopot ze znalezieniem warsztatu (szczyt sezonu) to u mnie w garażu takie rzeczy robią. Edytowane 18 Maja 2009 przez saska251 Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanilla Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Blokad jest kilka.... Wszystkie te rzeczy ... Saska, a wiesz może gdzie we Wrocławiu mojego Liberty obsłużono by w tym zakresie najlepiej? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Saska, a wiesz może gdzie we Wrocławiu mojego Liberty obsłużono by w tym zakresie najlepiej? :bigrazz: Kurcze, nie mam pojęcia.... :icon_razz: Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.