Skocz do zawartości

WSK 125 M06-Z Instrukcja obsługi i napraw


lipaml
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ludzie.

Chcę odbudować sprzęta ale w internecie jest za dużo sprzecznych danych a ja chcę się zbliżyć możliwie najbliżej do oryginału dlatego też proszę wszystkich o udostępnienie literatury dotyczącej wsk m06-z najbardziej zależy mi na oryginalnej instrukcji obsługi i napraw, mogą być ksera lub skany.

Znalazłem coprawda kilka tych pozycji na aukcjach ale kwoty rzędu 60 -100 złotych to chyba trochę dużo.

Jeśli nie jest wam obojętny los kolejnego zabytka na naszych drogach proszę o pomoc i z góry wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Los zabytka na pewno nie jest nam obojętny. Ale dokładne info o WSK nie dostaniesz bo takie coś nie istnieje. :biggrin: Po prostu w czasach produkcji był taki burdel że co dzień z taśmy zjeżdżały inaczej wyposażone. :biggrin: W jednej książce fotka pokazuje taką M06Z a w innej książce inaczej wyglądającą WSK M06Z. I weź tu bądź mądry. :banghead: Jedna ma głębokie błotniki, druga ma płytkie, trzecia jest różowa itd. :banghead:

 

Pokaż fotki Twojej WSK to powiemy Ci mniej więcej co jest nie oryginalne jeśli takowe elementy się znajdą.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj rok tej wsk. Napisałeś ,że to jes wsk m06z ale czy aby na pewno ? nie masz tam czasem na tabliczce wybitego nr koło z ? były wsk m06 z/z1/z2/z3 tak czy siak silnik powinien być S01Z pokrywa sprzęgła ze znakiem ZM DĘBA Tylne błotkiki były głębokie z wywiniętym końcem lub głębokie bez wywinięcia. Przednie zawieszenie z tłumieniem olejowym jak w B3 i głębokie błotniki wywinięte na końcu lub stara zawiecha jak w wfm lub wczesnych wsk same sprężyny z głębokimi błotnikami z wywinięciem.Koła 19" chromowane felgi piasty pełne 5 żeber zamienne przód tył.Licznik w lampie lub w półce jak w starych wfm biała tarcza do 100km/h. Kierownica ma na stałe przyspawane mocowanie klamek ale takie prostopadłe do kiery nie jak w nowszych wsk zaokrąglone. Bak nie zaszkodziło jak by był mocowany na śrubę do ramy z napisem wsk. Ale jak Twój sprzęt powinien wyglądać to Ci raczej nikt nie powie bo to zagadka straszna :D

Edit:

Znalazłem na dysku taką foteczkę:

http://www.bikepics.com/pictures/1661346/

http://www.bikepics.com/pictures/1661347/

I kilkaaaaa innych gdzie każda się od siebie różni :)

Edytowane przez tomasz87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ludzie już bardzo mi pomogliście tymi informacjami mam jeszcze pytanie odnośnie baku. Czy wlew paliwa na środkuczy po boku. Na moim sprzęcie jest tabliczka znamionowa ale trochę uszkodzona. Model m06-z i dalej jest ztarte więc nie wiem czy nic więcej nie ma. typ silnika s01-z, rok produkcji 1960.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsk z1 1e miały często wytłoczoną jak rok prod.:

http://www.bikepics.com/pictures/1665668/

Z2 to tak jak u mnie:

http://www.bikepics.com/pictures/1333522/

Wlewy paliwa z boku były tylko w WFM (całkiem inny bak) i pierwszych wsk z kratką na baku. Powinien być bak z wlewem na środku ewentualnie z wlewem na środku i poniżej wlewu duży łepek śruby mocującej bak:

http://www.bikepics.com/pictures/1665666/

 

A tu ciekawostka :)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/WSK-1955-19...lsQ5fLiterature

Edytowane przez tomasz87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...