pion Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Witam jestem posiadaczem DRZ 400 SM 2007 wersja 40 KM gaznik podcisnieniowy( widział ktos takie cholerstwo ?? ktos wie jak to przerobić, podobno wersje z gaznikiem z płaska przepustnica kaihena jest lepsza- lepiej sie wkreca) standardowy napęd >>> planuje wsadzic wiecej zebów gdyz uzywam suzi to jazdy SM guma guma guma !! podzielcie sie wrażeniami z jazdy swoimi SUZAMI wersji SM :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 spam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pion Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 jaki spam a wez przeczytaj 73 strony forum wszytsko o drz w poszukiwaniu wiadomosci tylko na temat SM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Witam! Przymierzam się do zakupu DeErZety w wersji SM i mam pytanie. Czy jeśli chcę na tym sprzęcie pofruwać w lesie to wystarczy ze zmienie koła i zaciski czy motocykle różnią sie tak diametralnie, że o jezdzie po szutrach moge zapomnieć? Proszę o poważne odpowiedzi. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pion Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 zmieniasz koła na enduro i latasz po lesie bez zadnych problemow, sam planuje tak zrobic tylko kupic kola to troche duzy wydatek strasznie sie cenia na tym allegro hehh a propo widziałem kola do sm u koles sprzedaje za 2200 gdzie facet z salonu suzuki mowił ze cały kit to SM był za 2500 cos wtych granichach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Z tymi kolami to nie az takie latwe jak sie wydaje, tarcze napewno zostaja z SM: http://forum.motocyklistow.pl/Suzuki-drz-4...mi-t101895.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Nieznam sie do końca więc zapytam. Po co zmieniac widelek z wersji E ? W SM jest amortyzator odwrócony i bardziej wytrzymały.. Czy ma inny rozstaw? Bardziej srpężysty? Tak czy inaczej, dzięki za odpowiedzi. Mój wybór padnie na supermoto + koła enduro. Łatwiej zarejestrować a dwa komplety kół i tak biorę pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Czy przód upside-down z SM jest bardziej wytrzymały to niewiadomo, napewno bardziej trendy ;) Zawieszenia dedykowane do sprzętów supermoto zą zwykle bardziej twarde i mają krótszy skok i w DR-Z SM jest tak samo, czyli do enduro tak średnio się nadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.