Nitomen Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 witam jakis czas temu zmienilem walek rozrzadu na hotcamsa , ktory ma wyzsze krzywki. Producent walka podal luzy Sace 0.15 Wydech 0.20 , w manualu mam 0.10-0.12 . na luzach "walkowych" silnik dopoki nie zagrzeje sie, albo ostygnie troszke to klekocze z powodu duzych luzow, co mnie troszke drazni , kiedys dla proby dalem luzy ksiazkowe i silnik pracowal cichutko oraz w pelni prawidlowo nawet po zagrzaniu. Wiec mam pytanko, jakie luzy stosowac ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 witam jakis czas temu zmienilem walek rozrzadu na hotcamsa , ktory ma wyzsze krzywki. Producent walka podal luzy Sace 0.15 Wydech 0.20 , w manualu mam 0.10-0.12 . na luzach "walkowych" silnik dopoki nie zagrzeje sie, albo ostygnie troszke to klekocze z powodu duzych luzow, co mnie troszke drazni , kiedys dla proby dalem luzy ksiazkowe i silnik pracowal cichutko oraz w pelni prawidlowo nawet po zagrzaniu. Wiec mam pytanko, jakie luzy stosowac ? Zawsze powinno się stosować luzy podawane przez producenta wałka a nie producenta silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.