jaruso13 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Witam forumowiczów! Szukam CRF 450 rocznik powyżej 2004. Na allegro, w związku z odległością coś takiego wchodzi w grę: 1. http://allegro.pl/item614814269_honda_crf_450_2005r.html 2. http://allegro.pl/item621890800_honda_crf_...f_cr_raty1.html 3. http://allegro.pl/item624491691_honda_crf_...za_10300zl.html Ktokolwiek z Was oglądał może te sprzęty? Jakieś uwagi? Najbliżej mam do hondy z poz.1 . PILNA SPRAWA..:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Ta druga wystawiona już kolejny raz poprzednio była jako z 2006r. a teraz z 2005r. poza tym z tego co wiem to ten handlarz z Nowego Targu to niezły kiciarz i kombinator, poczytaj to: http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.ph...=1722&start=420 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Dzięki za info. Podjechałem do najbliższej (czyli 1) i .... już garażuje u mnie. Nie jest idealna ale po uwzględnieniu ceny jestem zadowolony. Jutro pewnie pójdzie na gruntowny przegląd, więc będę wiedział w jakim stanie jest silnik - zawory, rozrząd, tłok itp.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 CRF już po gruntownym przeglądzie Do wymiany: - rozrząd (mogło się to źle skończyć- to była ostatnia chwila na wymianę) - pierścienie tłoka - zestaw naprawczy tylnego amortyzatora - wymiana oleju w skrzyni i silniku, płynu chłodniczego - klocki hamulcowe tył Reszta OK więc na razie jest spoko...to miałem wkalkulowane :) PS. silnik po zakupie i oględzinach "na słuch" przez mechanika nie wykazywał żadnych usterek...więc jednak warto zainwestować po zakupie w gruntowny przegląd. To mniej kosztuje niż później naprawa silnika po przeskoczeniu rozrządu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Po zakupie zawsze warto dokładnie sprawdzić co i jak z silnikiem bo metoda "na słuch" jest dobra tylko do wstępnych oględzin, na twoim miejscu wymienił płyn hamulcowy w obydwu układach i przy okazji rozebrał i dokładnie przeczyścił zaciski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 No dzięki - zaciski zrobione, ponieważ zmieniałem klocki - o płynie hamulcowym szczerze mówiąc nie pomyślałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 (edytowane) same peirscienie malo dadza , lepiej wymienic caly tlok z piercieniami , pamietaj ze tlok tez sie zuzywa , a jak zawory nie wymagaja wymiany ? nie sa cienkie jak zyletki ? Jesli masz gaznik Keihina FCR , to sprawdz przepustnice , a dokladniej ta blaszke mocowana na plaskiej przepustnicy , lubi pekac w zmeczonych gaznikach i wpdac w cylinder. Edytowane 11 Maja 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Nitomen miałeś kiedyś do czynienia z CRF? Producent zaleca wymianę samych pierścieni co kilka godzin profilaktycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 wlasnie profilaktycznie co kilka godzin , oczywiscie jak wiesz ile sprzet ma nalatane , w tym wypadku jak widac mial sporo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 (edytowane) wlasnie profilaktycznie co kilka godzin , oczywiscie jak wiesz ile sprzet ma nalatane , w tym wypadku jak widac mial sporo. Po czym twierdzisz że "sprzęt miał nalatane sporo"? To nie enduro, gdzie żeby zajechać tłoka trzeba parę tysięcy a nawet kilkanaście tysięcy km zrobić.... :). Co do pierścieni to stwierdził to mechanik (i kumpel zarazem) który zna się na rzeczy - tłok i cylinder został pomierzony nie wykazywał zużycia (musiał być niedawno zmieniany) ale pierścienie miały za duży luz. Więc co? Miałem zmienić dobry tłok na nowy (650 zeta) bo "tak trzeba"?. Pierścienie to wydatek zaledwie 180 zł. Powodem nadmiernego zużycia pierścieni mogło być: - marnej jakości pierścienie - zmiana tłoka na starych pierścieniach (wątpliwe ale możliwe jak ktoś opycha sprzęt) - nieumiejętny serwis - miałem tak w XR - ktoś kupił nie ten rozmiar pierścieni i przesadził ze szlifowaniem. W CRF wg manuala wymiana tłoka z pierścieniami ma być co 15 motogodzin! W praktyce przyjmuje się dużo więcej. Ponieważ te 15 mth to informacja dla zawodników, gwarantująca bezawaryjność i brak spadku mocy pomiędzy wymianami. W praktyce przy niewyczynowej jeździe można spokojnie zrobić na tłoku sezon. W naszych polskich realiach ciężko to wytłumaczyć niektórym motocyklistom i spotyka się maszyny wyczynowe z niezmienianym tłokiem przez 3-4 sezony (dopóki się coś nie urwie). Edytowane 13 Maja 2009 przez jaruso13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacadzik78 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Po czym twierdzisz że "sprzęt miał nalatane sporo"? To nie enduro, gdzie żeby zajechać tłoka trzeba parę tysięcy a nawet kilkanaście tysięcy km zrobić.... :). Co do pierścieni to stwierdził to mechanik (i kumpel zarazem) który zna się na rzeczy - tłok i cylinder został pomierzony nie wykazywał zużycia (musiał być niedawno zmieniany) ale pierścienie miały za duży luz. Więc co? Miałem zmienić dobry tłok na nowy (650 zeta) bo "tak trzeba"?. Pierścienie to wydatek zaledwie 180 zł. Powodem nadmiernego zużycia pierścieni mogło być: - marnej jakości pierścienie - zmiana tłoka na starych pierścieniach (wątpliwe ale możliwe jak ktoś opycha sprzęt) - nieumiejętny serwis - miałem tak w XR - ktoś kupił nie ten rozmiar pierścieni i przesadził ze szlifowaniem. W CRF wg manuala wymiana tłoka z pierścieniami ma być co 15 motogodzin! W praktyce przyjmuje się dużo więcej. Ponieważ te 15 mth to informacja dla zawodników, gwarantująca bezawaryjność i brak spadku mocy pomiędzy wymianami. W praktyce przy niewyczynowej jeździe można spokojnie zrobić na tłoku sezon. W naszych polskich realiach ciężko to wytłumaczyć niektórym motocyklistom i spotyka się maszyny wyczynowe z niezmienianym tłokiem przez 3-4 sezony (dopóki się coś nie urwie). czesc ja mam juz prawie 4 lata crf 450R 2005 rok troche na niej latam mam ja przerobiana na enduro raz na rok wymieniam tloka pierscienie lancuszek rozrzadu a i jeszcze jedna dobra rada sprawdzaj czesto zawory w HONDZIE ja sprawdzam co 30 czasami 40 gdz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 czesc ja mam juz prawie 4 lata crf 450R 2005 rok troche na niej latam mam ja przerobiana na enduro raz na rok wymieniam tloka pierscienie lancuszek rozrzadu a i jeszcze jedna dobra rada sprawdzaj czesto zawory w HONDZIE ja sprawdzam co 30 czasami 40 gdz pozdrawiam Ile razy wymieniałeś zawory w tym czasie? Wiem właśnie że z tymi zaworami (mam tytanowe) trzeba uważać szczególnie. Wg manuala wymiana raz na sezon.... A jak w praktyce? Tytanowe się nie "wyciągają" podobno tak jak stalowe, więc trudno stwierdzić kiedy mają "dość" i mogą pęknąć.... Co do mojej jazdy to muszę jakiś urlopik zaplanować bo na razie zrobiłem dopiero 5 h po remoncie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.