Skocz do zawartości

Hondy CRF 450 z allegro....


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów!

 

Szukam CRF 450 rocznik powyżej 2004. Na allegro, w związku z odległością coś takiego wchodzi w grę:

 

1. http://allegro.pl/item614814269_honda_crf_450_2005r.html

2. http://allegro.pl/item621890800_honda_crf_...f_cr_raty1.html

3. http://allegro.pl/item624491691_honda_crf_...za_10300zl.html

 

Ktokolwiek z Was oglądał może te sprzęty? Jakieś uwagi? Najbliżej mam do hondy z poz.1 .

PILNA SPRAWA..:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta druga wystawiona już kolejny raz poprzednio była jako z 2006r. a teraz z 2005r. poza tym z tego co wiem to ten handlarz z Nowego Targu to niezły kiciarz i kombinator, poczytaj to:

 

http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.ph...=1722&start=420

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Podjechałem do najbliższej (czyli 1) i .... już garażuje u mnie. Nie jest idealna ale po uwzględnieniu ceny jestem zadowolony. Jutro pewnie pójdzie na gruntowny przegląd, więc będę wiedział w jakim stanie jest silnik - zawory, rozrząd, tłok itp....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CRF już po gruntownym przeglądzie

Do wymiany:

- rozrząd (mogło się to źle skończyć- to była ostatnia chwila na wymianę)

- pierścienie tłoka

- zestaw naprawczy tylnego amortyzatora

- wymiana oleju w skrzyni i silniku, płynu chłodniczego

- klocki hamulcowe tył

Reszta OK więc na razie jest spoko...to miałem wkalkulowane :)

 

PS. silnik po zakupie i oględzinach "na słuch" przez mechanika nie wykazywał żadnych usterek...więc jednak warto zainwestować po zakupie w gruntowny przegląd. To mniej kosztuje niż później naprawa silnika po przeskoczeniu rozrządu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zakupie zawsze warto dokładnie sprawdzić co i jak z silnikiem bo metoda "na słuch" jest dobra tylko do wstępnych oględzin, na twoim miejscu wymienił płyn hamulcowy w obydwu układach i przy okazji rozebrał i dokładnie przeczyścił zaciski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same peirscienie malo dadza , lepiej wymienic caly tlok z piercieniami , pamietaj ze tlok tez sie zuzywa , a jak zawory nie wymagaja wymiany ? nie sa cienkie jak zyletki ? Jesli masz gaznik Keihina FCR , to sprawdz przepustnice , a dokladniej ta blaszke mocowana na plaskiej przepustnicy , lubi pekac w zmeczonych gaznikach i wpdac w cylinder.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie profilaktycznie co kilka godzin , oczywiscie jak wiesz ile sprzet ma nalatane , w tym wypadku jak widac mial sporo.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie profilaktycznie co kilka godzin , oczywiscie jak wiesz ile sprzet ma nalatane , w tym wypadku jak widac mial sporo.

 

 

Po czym twierdzisz że "sprzęt miał nalatane sporo"? To nie enduro, gdzie żeby zajechać tłoka trzeba parę tysięcy a nawet kilkanaście tysięcy km zrobić.... :).

Co do pierścieni to stwierdził to mechanik (i kumpel zarazem) który zna się na rzeczy - tłok i cylinder został pomierzony nie wykazywał zużycia (musiał być niedawno zmieniany) ale pierścienie miały za duży luz. Więc co? Miałem zmienić dobry tłok na nowy (650 zeta) bo "tak trzeba"?. Pierścienie to wydatek zaledwie 180 zł.

Powodem nadmiernego zużycia pierścieni mogło być:

- marnej jakości pierścienie

- zmiana tłoka na starych pierścieniach (wątpliwe ale możliwe jak ktoś opycha sprzęt)

- nieumiejętny serwis - miałem tak w XR - ktoś kupił nie ten rozmiar pierścieni i przesadził ze szlifowaniem.

W CRF wg manuala wymiana tłoka z pierścieniami ma być co 15 motogodzin! W praktyce przyjmuje się dużo więcej. Ponieważ te 15 mth to informacja dla zawodników, gwarantująca bezawaryjność i brak spadku mocy pomiędzy wymianami.

W praktyce przy niewyczynowej jeździe można spokojnie zrobić na tłoku sezon. W naszych polskich realiach ciężko to wytłumaczyć niektórym motocyklistom i spotyka się maszyny wyczynowe z niezmienianym tłokiem przez 3-4 sezony (dopóki się coś nie urwie).

Edytowane przez jaruso13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po czym twierdzisz że "sprzęt miał nalatane sporo"? To nie enduro, gdzie żeby zajechać tłoka trzeba parę tysięcy a nawet kilkanaście tysięcy km zrobić.... :).

Co do pierścieni to stwierdził to mechanik (i kumpel zarazem) który zna się na rzeczy - tłok i cylinder został pomierzony nie wykazywał zużycia (musiał być niedawno zmieniany) ale pierścienie miały za duży luz. Więc co? Miałem zmienić dobry tłok na nowy (650 zeta) bo "tak trzeba"?. Pierścienie to wydatek zaledwie 180 zł.

Powodem nadmiernego zużycia pierścieni mogło być:

- marnej jakości pierścienie

- zmiana tłoka na starych pierścieniach (wątpliwe ale możliwe jak ktoś opycha sprzęt)

- nieumiejętny serwis - miałem tak w XR - ktoś kupił nie ten rozmiar pierścieni i przesadził ze szlifowaniem.

W CRF wg manuala wymiana tłoka z pierścieniami ma być co 15 motogodzin! W praktyce przyjmuje się dużo więcej. Ponieważ te 15 mth to informacja dla zawodników, gwarantująca bezawaryjność i brak spadku mocy pomiędzy wymianami.

W praktyce przy niewyczynowej jeździe można spokojnie zrobić na tłoku sezon. W naszych polskich realiach ciężko to wytłumaczyć niektórym motocyklistom i spotyka się maszyny wyczynowe z niezmienianym tłokiem przez 3-4 sezony (dopóki się coś nie urwie).

czesc ja mam juz prawie 4 lata crf 450R 2005 rok troche na niej latam mam ja przerobiana na enduro raz na rok wymieniam tloka pierscienie lancuszek rozrzadu a i jeszcze jedna dobra rada sprawdzaj czesto zawory w HONDZIE ja sprawdzam co 30 czasami 40 gdz pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc ja mam juz prawie 4 lata crf 450R 2005 rok troche na niej latam mam ja przerobiana na enduro raz na rok wymieniam tloka pierscienie lancuszek rozrzadu a i jeszcze jedna dobra rada sprawdzaj czesto zawory w HONDZIE ja sprawdzam co 30 czasami 40 gdz pozdrawiam

 

Ile razy wymieniałeś zawory w tym czasie? Wiem właśnie że z tymi zaworami (mam tytanowe) trzeba uważać szczególnie. Wg manuala wymiana raz na sezon.... A jak w praktyce? Tytanowe się nie "wyciągają" podobno tak jak stalowe, więc trudno stwierdzić kiedy mają "dość" i mogą pęknąć....

Co do mojej jazdy to muszę jakiś urlopik zaplanować bo na razie zrobiłem dopiero 5 h po remoncie :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...