zagierr Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Motocykl to Honda cb 450s rok 88 pc-17 w otwartej wersji 44km. Mój problem polega na tym, że motocykl normalnie pracuje w zakresie do 7tyś/obr. na wszystkich biegach niestety kiedy odkręcam do końca motocykl normalnie osiąga 9tyś a potem następuje nagły zanik mocy. Moto przestaje ciągnąć w całym zakresie obrotów. Zwykle wystarczy odczekać chwilę lub poruszyć wkręty regulacyjne i znowu zaczyna normalnie pracować. Na początku wydawało mi się, że może to być problem z układem paliwowym ale okazało się, że wszystko jest drożne i paliwo płynie bez żadnych oporów. Czyściłem gaźniki i regulowałem ale niewiele to pomogło. Moto dostało też nowe świece i wyregulowałem w nim zawory. Odpala bez żadnego problemu zarówno zimny jak i ciepły, obroty trzyma równe. Sam myślę, że może to jest jakiś kłopot z przepustnicami które po osiągnięciu pełnego otwarcia przy 9tyś w jakiś sposób tracą podciśnienie i opadają i dlatego motocykl nie może osiągnąć pełnej mocy. Zastanawiam się nad kupnem nowych gaźników tylko nie wiem czy to pomoże. Może ktoś z was spotkał się z czymś podobnym i może mi pomóc. Ewentualnie wie jak sprawdzić czy moja teoria z przepustnicami jest trafna, może wskazania wakuometra mogły by być pomocne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Obejrzyj membrany ze szklem powiekszajacym, czasami moga byc przetarte, lub miec mikropekniecia niewiedoczne golym okiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.