gof Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Temat właściwie wyczerpuje pytanie. W serwisówce skutera mam podany moment przykręcenia wariatora i dzwonu sprzęgła do wału napędowego i wyjściowego w przekładni (odpowiednio 38Nm i 55Nm). One były przykręcane kluczem udarowym z dużo większym momentem - nie wiem dokładnie jakim bo nie ja przykręcałem, ale nie zdziwiłbym się gdyby było ze 300Nm. Teraz będę zmieniał wariator, rozkręcał to wszystko i chcę już przykręcić prawidłowo, kluczem dynamometrycznym - pytanie jest takie czy to dokręcenie udarowym nie zepsuło gwintu na tyle, że moment podany w serwisówce będzie za mały i rozpadnie mi się to wszystko po paru kilometrach. Jak myślicie? Przykręcić mimo wszystko zgodnie z serwisówką czy bardziej? Skuter to chińczyk (139QMB) więc nie zdziwiłbym się gdyby to był "chiński plastik zwany metalem"... Cytuj GSX750F 2001 -> GSX1300R 2000http://motogof.tumblr.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 nowe nakrętki w takim przypadku, ja zawsze udarem przykręcam do pierwszego zblokowania Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gof Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 To wystarczy? Boję się że z gwintem na którymś wale (napędowym albo wyjściowym) coś się mogło stać. Czy jednak nakrętki są bardziej miękkie od obu wałów? Cytuj GSX750F 2001 -> GSX1300R 2000http://motogof.tumblr.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.