Skocz do zawartości

Nakrętka dokręcona z większym momentem niż w serwisówce - do jakiego momentu teraz dokręcić?


gof
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Temat właściwie wyczerpuje pytanie. W serwisówce skutera mam podany moment przykręcenia wariatora i dzwonu sprzęgła do wału napędowego i wyjściowego w przekładni (odpowiednio 38Nm i 55Nm). One były przykręcane kluczem udarowym z dużo większym momentem - nie wiem dokładnie jakim bo nie ja przykręcałem, ale nie zdziwiłbym się gdyby było ze 300Nm. Teraz będę zmieniał wariator, rozkręcał to wszystko i chcę już przykręcić prawidłowo, kluczem dynamometrycznym - pytanie jest takie czy to dokręcenie udarowym nie zepsuło gwintu na tyle, że moment podany w serwisówce będzie za mały i rozpadnie mi się to wszystko po paru kilometrach. Jak myślicie? Przykręcić mimo wszystko zgodnie z serwisówką czy bardziej?

 

Skuter to chińczyk (139QMB) więc nie zdziwiłbym się gdyby to był "chiński plastik zwany metalem"...

GSX750F 2001 -> GSX1300R 2000

http://motogof.tumblr.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...