Skocz do zawartości

DT80 LC2 - Chce wiedzieć o niej jak najwięcej


Rekomendowane odpowiedzi

Za jakiś czas mam zamiar stać się szczęśliwym posiadaczem Yamaszki DT80 LC2.

Interesują mnie sprzety zarejestrowane na motorower z roczników 89 i w górę. I teraz pytania do Was: Na co zwrócic uwagę przy zakupie tego moto? Jaka jest rozsądna cena za sprzenty z różnych roczników? Czy znajde coś wartego uwagi i niewymagającego większego wkładu kasy do 3200 zł? Jakie mieliście problemy ze swoimi DeTe? po czym poznać że sprzęt jest w pełni odblokowany? Jakie powinny być osiągi odblokowanego moto i ile żeczywiście on ma w tedy kobyłek? Co się w tych moto psuje i jaki jest ewentualny koszt remontu silnika tej machiny? + ogólnie wszystko co macie do powiedzenia o LC2, nane techniczne, jak sie sprawoje, co sprawia problemy, ile żłopie, + i - eksploatacji.

Ogólnie jestem starsznie napalony na to moto i chciałbym o niej wiedzieć jak najwiencej. :evil:

 

Licze na jakieś poważne Info :D

 

PS: Smarnołem już podobnego posta w dziale co kupić :buttrock: , ale widze że tu siedzi elita enduro także mazam go tutaj (proszę o usunięcie tamtego z co kupić) Mam nadzieje że nikomu nie podpadłem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również chce sprzedać Simsona i kupić DT lub MTXsa , Wiem tyle że DT jak kupować to tylko po 90tym roku bo coś tam miały leprzego a MTXsa po 85 bo były chłodzone po tym roku cieczą wszystkie!

Wiem też że MTXsy są tańsze nieco i zrywniejsze od DT bo DT ma cięższą rame (od DT125) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

Żeby nie było że sie reklamuje ale tu sa foty mojego moto http://motocyklisci.riders.pl/viewtopic.php?t=9482

 

Zmiany po 90 to przede wszystkim kosmetyka. Silnik i reszta to jest to samo.

Przy kupnie trza uważać na silnik bo bardzo duzo jest zajechanych egzemplarzy. Co do ceny to około 3000musisz mieć jak nie więcej, jeśli mówimy o zarejestrowanym na motorower w dobrym stanie powyżej 1990roku. Odblokowane moto ma sportowy wydech, mozna jeszcze w wiele innych sposobów rozblokowywać, ale to widać na 1 rzut oka. Sportowy wydech będzie miał napis gianelli - najpopularnijsy do dt 80. W zasadzie moto niezawodne. Podam przykładowe ceny części oryginalny tłok z pierścieniami to 350zł, tarcze sprzęgłowe to około 100zł, akumulator 70zł, klocki hamulcowe przód to około 70zł.

Moja latem w terenie przy duzych obciążeniach wypiła 9litrów na 100, ale to było na starym tłoku.

Jak coś jeszcze to pytaj śmiało

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile już ją masz i czy zmieniałeś coś oprucz tłoka? ile mniej wiecej poleci ?na jakiej wysokości znajduje się siedzenie? i czy da sie wyregolowac tylny amor, jak tak to o ille mozna podniesc tył? gdzie zaopatrujesz się w części? Można wiedzieć ile dałeś za swoją ? I ile one naprawde mają KM bo wszędzie inaczej podają... :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wymieniałem tłok, łożyska w silniku, simmeringi, akumulator, oponę z tyłu, klocki z przodu i duzo innych spraw musiałem zrobić. Moja mam od lipca 2003. Części kupowałem z serwisu - tłok, pozatym larsson i sklepy motocyklowe w Poznaniu. Dałem 2600 i dużo zostało władowane w to moto. Jedyny plus gdy kupowałem to był rok i to że zarejestrowane na motorower. Nie mam sportowego tłumika i leci około 90km/h, podobno ze sportowym wydechem dostaje 14KM i leci 110 - 120km/h - mówimy tu o nie zajechanych motorkach. Aha trzeba zębatki z terenowych zmienic wtedy na szosowe i dać węższe opony, ale wg mnie to sie mija z celem. Wersja zablokowana ma 10KM. Moto dobrze sprawuje sie w terenie, można sobie ładnie poskakać. Spoko idzie na koło i stoopie

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbym zmierzyć na jakiej wys. jest siodło, zmierze to i zaznaczam że moja jest podwyższona i wymiar bezie inny niż w seryjnej. Koło przód 21cali, tył 18cali. Z przodu mam oponę 90/80/21 z tyłu mam 130/80/18

Akumulator jest pod prawą boczną osłonką, a dozownik jest z prawej strony silnika pod tym okrągłym dekielkiem. Jest schowek na klucz od świecy i na 2 srubokręty, nic więcej tam nie wejdzie. Cena modułu to około 100 - 250zł, zależy kto sprzedaje. Na motobazarach można znaleźć za 20 - 30 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, jest troche za szeroka no i co za tym idzie wieksze opory, ale jest git w terenie, na błocie, w piachu, doskonale drapie. Pozatym jak będę zmieniał zebatki to dam na tył większa niż teraz jest.

 

A tak poza tematem to poszukuje tłumika od crossa. Nie wiesz kto by miał i za ile (mówimy o używanym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojej DT kupiłem na allegro prwie nowy tłumik od YZ 125 za 160zł, więc tam poszukaj. Po założeniu moc wzrosła, ale tylko na wysokich obrotach. oprócz tego ja wyżuciłem jescze wszystko z kolanka.

Ja w MTXie 80 miałem 130 szeroką ale nie pamietajm jaki profil zmieniłem na 110 i róznica była duża, bo opona dużo lżejsza jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...