Skocz do zawartości

Zamiana silnika w motocyklu


roobsoon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc! Mam zapytanko. Orientuje sie ktoś, czy jest możliwe zamienic silnik w Kawasaki Drifterze Vn 800 na silnik Vn 1000 lub Vn 1500. Wiem ze 1000 i 1500 sa na wale kardana a 800 na łańcuchu, takze i wymiana tylnego kola i napedu by wchodziła w gre. Czy rama od 800 pasuje do 1000 lub 1500?. Wiem ze jest troche zabawy z tym ale czy jest to mozliwe w tym modelu motocykla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramy i wahacze na pewno są różne.Taka zmiana więc nie będzie możliwa bez przeróbek.A to już nie będzie opłacalne.Chyba lepiej poszukać większego motocykla.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! Mam zapytanko. Orientuje sie ktoś, czy jest możliwe zamienic silnik w Kawasaki Drifterze Vn 800 na silnik Vn 1000 lub Vn 1500. Wiem ze 1000 i 1500 sa na wale kardana a 800 na łańcuchu, takze i wymiana tylnego kola i napedu by wchodziła w gre. Czy rama od 800 pasuje do 1000 lub 1500?. Wiem ze jest troche zabawy z tym ale czy jest to mozliwe w tym modelu motocykla?

W tym miejscu chcialbym Ci opowiedziec ciekawostke z moich opserwacji z lat 70-tych.Otoz w Warszawie przyjezdzal koles na moto, gdzie do ramy Zündapp KS 600 włożył agregat od....SYRENKI(Skarpety).Chodzilo to jak wsciekle i wzbudzalo sensacje.Musisz wiec teraz zadac sobie pytanie:czy ty masz podobna potrzebe?Przerobic mozna wszystko.Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że "Przerobić można wszystko" tylko czy warto? Pięknie wygladają poprzerabiane crusery wg wlasnego projektu,ale w tym przypadku przeróbka polegałaby na sercu motocykla-silniku. Nie na tuningu wyglądzie całego motocykla. Szczególnie zależy mi na zastąpieniu łańcucha w tym modelu, z ktorym zawsze są problemy w postaci jego utrzymania. Wał Kardana to zawsze będzie najlepszym napędem w chopperach.

Strzałeczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że "Przerobić można wszystko" tylko czy warto? Pięknie wygladają poprzerabiane crusery wg wlasnego projektu,ale w tym przypadku przeróbka polegałaby na sercu motocykla-silniku. Nie na tuningu wyglądzie całego motocykla. Szczególnie zależy mi na zastąpieniu łańcucha w tym modelu, z ktorym zawsze są problemy w postaci jego utrzymania. Wał Kardana to zawsze będzie najlepszym napędem w chopperach.

Strzałeczka.

Uwazam,ze powinienes odstapic od tego pomyslu,bo ta przerobka pochlonie przede wszystkim fortune piniendzy.Pamietaj,ze skrzynie biegow sa kompletnie rozne i nie da sie ich ze soba tak po prostu zamienic!Skorzystaj z rady przedmowcy i te kasse,ktora chcesz ...wyrzucic przez okno zainwestuj w inne moto,notabene moze nawet juz i jeszcze troche przerobione wedlug twoich gustow i oczekiwan.Wynalazkow jest chwalic Boga multum na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobić idzie to na pewno, kwestia twoich umiejętności i nakładu pracy. Kolega do starego Forda Rangera (silnik R4) ładował V6 od granady ze względu chęci posiadania V-ki ;) Silnik ten łączył ze standardową skrzynią Rangera, instalacja elektryczna to pół rangera i pół granady. Na razie to to działa i jeździ.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roobsoon, weź się nie wygłupiaj!!! :icon_razz: Zostaw drifterka w spokoju, pojeździłbyś nim najpierw trochę a nie już za wymianę silnika się bierzesz. Im moto będzie bardziej zblizone do oryginału tym łatwiej je później sprzedasz. Chcesz większe moto to sprzedaj 800 i kup 1500, proste i bardzo prawdopodobne, że tańsze rozwiązanie.

P.S. Zmień podpis pod avatarem bo ta virówka chyba już nieaktualna ;)

Edytowane przez Paffcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie zależy mi na zastąpieniu łańcucha w tym modelu, z ktorym zawsze są problemy w postaci jego utrzymania.

 

 

Chyba to co chcesz zrobić jest bez sensu, sam tego nie zrobisz a firma o ile taką znajdziesz policzy ci jak za całe moto najprościej zamontuj scootoilera i go dobrze wyreguluj lub użyj szukajki-był temat chyba w dziale kawasaki o montażu zestawu na pasek z linkiem do strony co, gdzie i jak

Ew. zmień moto.

 

Znalazłem- tu

Edytowane przez VIKI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...