roobsoon Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Czesc! Mam zapytanko. Orientuje sie ktoś, czy jest możliwe zamienic silnik w Kawasaki Drifterze Vn 800 na silnik Vn 1000 lub Vn 1500. Wiem ze 1000 i 1500 sa na wale kardana a 800 na łańcuchu, takze i wymiana tylnego kola i napedu by wchodziła w gre. Czy rama od 800 pasuje do 1000 lub 1500?. Wiem ze jest troche zabawy z tym ale czy jest to mozliwe w tym modelu motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Napewno też jest inny tylny widelec. Ramy ogólnie były inne - zdecydowanie większe w 1500. Nie wiem orłem nie jestem, ale słabo to widzę. Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Ramy i wahacze na pewno są różne.Taka zmiana więc nie będzie możliwa bez przeróbek.A to już nie będzie opłacalne.Chyba lepiej poszukać większego motocykla. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Czesc! Mam zapytanko. Orientuje sie ktoś, czy jest możliwe zamienic silnik w Kawasaki Drifterze Vn 800 na silnik Vn 1000 lub Vn 1500. Wiem ze 1000 i 1500 sa na wale kardana a 800 na łańcuchu, takze i wymiana tylnego kola i napedu by wchodziła w gre. Czy rama od 800 pasuje do 1000 lub 1500?. Wiem ze jest troche zabawy z tym ale czy jest to mozliwe w tym modelu motocykla? W tym miejscu chcialbym Ci opowiedziec ciekawostke z moich opserwacji z lat 70-tych.Otoz w Warszawie przyjezdzal koles na moto, gdzie do ramy Zündapp KS 600 włożył agregat od....SYRENKI(Skarpety).Chodzilo to jak wsciekle i wzbudzalo sensacje.Musisz wiec teraz zadac sobie pytanie:czy ty masz podobna potrzebe?Przerobic mozna wszystko.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roobsoon Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Wiem że "Przerobić można wszystko" tylko czy warto? Pięknie wygladają poprzerabiane crusery wg wlasnego projektu,ale w tym przypadku przeróbka polegałaby na sercu motocykla-silniku. Nie na tuningu wyglądzie całego motocykla. Szczególnie zależy mi na zastąpieniu łańcucha w tym modelu, z ktorym zawsze są problemy w postaci jego utrzymania. Wał Kardana to zawsze będzie najlepszym napędem w chopperach. Strzałeczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Wiem że "Przerobić można wszystko" tylko czy warto? Pięknie wygladają poprzerabiane crusery wg wlasnego projektu,ale w tym przypadku przeróbka polegałaby na sercu motocykla-silniku. Nie na tuningu wyglądzie całego motocykla. Szczególnie zależy mi na zastąpieniu łańcucha w tym modelu, z ktorym zawsze są problemy w postaci jego utrzymania. Wał Kardana to zawsze będzie najlepszym napędem w chopperach. Strzałeczka. Uwazam,ze powinienes odstapic od tego pomyslu,bo ta przerobka pochlonie przede wszystkim fortune piniendzy.Pamietaj,ze skrzynie biegow sa kompletnie rozne i nie da sie ich ze soba tak po prostu zamienic!Skorzystaj z rady przedmowcy i te kasse,ktora chcesz ...wyrzucic przez okno zainwestuj w inne moto,notabene moze nawet juz i jeszcze troche przerobione wedlug twoich gustow i oczekiwan.Wynalazkow jest chwalic Boga multum na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zrobić idzie to na pewno, kwestia twoich umiejętności i nakładu pracy. Kolega do starego Forda Rangera (silnik R4) ładował V6 od granady ze względu chęci posiadania V-ki ;) Silnik ten łączył ze standardową skrzynią Rangera, instalacja elektryczna to pół rangera i pół granady. Na razie to to działa i jeździ. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paffcio Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 (edytowane) Roobsoon, weź się nie wygłupiaj!!! :icon_razz: Zostaw drifterka w spokoju, pojeździłbyś nim najpierw trochę a nie już za wymianę silnika się bierzesz. Im moto będzie bardziej zblizone do oryginału tym łatwiej je później sprzedasz. Chcesz większe moto to sprzedaj 800 i kup 1500, proste i bardzo prawdopodobne, że tańsze rozwiązanie. P.S. Zmień podpis pod avatarem bo ta virówka chyba już nieaktualna ;) Edytowane 16 Kwietnia 2009 przez Paffcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) Szczególnie zależy mi na zastąpieniu łańcucha w tym modelu, z ktorym zawsze są problemy w postaci jego utrzymania. Chyba to co chcesz zrobić jest bez sensu, sam tego nie zrobisz a firma o ile taką znajdziesz policzy ci jak za całe moto najprościej zamontuj scootoilera i go dobrze wyreguluj lub użyj szukajki-był temat chyba w dziale kawasaki o montażu zestawu na pasek z linkiem do strony co, gdzie i jak Ew. zmień moto. Znalazłem- tu Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez VIKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.