Limo Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) Stało się to wczoraj podczas treningu (uczę się gumować). W pewnym momencie moto po prostu zaczęło przerywać. Na jedynce nie czuć tego aż tak bardzo ale od dwójki w górę dławi się powyżej 4,5-5 tys obr. Na niskich obrotach jest wszystko ok, na wolnych też. Co ciekawe, przestał też działać prędkościomierz. Z rzeczy które sprawdziłem z kolegą mechanikiem samochodowym, przedmuchaliśmy filtr paliwa i powietrza, podłączyliśmy pompę paliwa na krótko do akumulatora - działa, ale jemu wydało się podejrzane że nie wyłącza się po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia (mówi że tak jest w samochodach, nie wiem czy w motocyklach tak samo czy inaczej). Świec nie wykręcaliśmy ale wszystkie kolanka są gorące więc to raczej nie to (chociaż mam wrażenie że drugie kolanko ma trochę mniejszą temperaturę). Dodam jeszcze że również wczoraj zalałem cały bak paliwem z tesco. Przejechałem z 25km i się zaczęło. A kilka godzin później dowiedziałem się że 2 lata temu były na Wyspach jakieś akcje z tym paliwem. Co myślicie? EDIT: Moto zrobione, dziękuję za uwagę. Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.