Skocz do zawartości

Bandit GSF 1200 pytania


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

zadawałem już podobne pytania, ale niestety muszę je ponowić.

 

Momentami co jakiś czas gaśnie mi kontrolka N od biegu jałowego, otrzymałem info od forumowicza, że może trzeba przeczyścić styki w kostce od czujnika. Wydaje mnie się, że to może być to, ale nie wiem gdzie ten czujnik jest, czy możecie mi to podpowiedzieć?

 

Drugie pytanie, jakie powinny być wolne obroty po rozgrzaniu silnika bez ssania, na jakim poziomie ??

 

Jeszcze jedno, odkręciłem metalowe końcówki przy rączkach przy kierownicy do pomalowania i mam teraz kłopot, bo nie mogę jej ponownie przymocować, czy jest jakiś sposób na to, chyba nakrętka gdzieś spadła i nie mogę tego teraz przymocować na nowo.

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Co do pierwszej części to ten czujnik jest u nasady bocznej stopki. Ustaw moto na bocznej i dawaj paluchem od ziemi aż do końca stopki. Tam będzie czujnik (po lewej stronie).

Wartość obrotów na biegu jałowym to 1100-1300 obr/min.

Co do ciężarków to doopa zbita. Miałem to samo. Musisz kupic inne końcówki...takie uniwersalne....o ile dobrze pamietam to fi 18mm.

A tak w ogóle to zapraszam do działu Banditowego ... http://forum.motocyklistow.pl/BANDIT-t89507.html

Pozdrawiam.

 

 

Edytowane przez rebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do ciężarków to doopa zbita. Miałem to samo. Musisz kupic inne końcówki...takie uniwersalne....o ile dobrze pamietam to fi 18mm.

 

 

Nie jest sprawa przegrana, przy pomocy odpowiednio zagiętego drutu mozna wyciąnąć gumy z kierownicy, potem przechylając motocykl wypadnie śrubka. A następnie lekko załapać nakrętkę, wcisnąć całość w kierownicę i dokręcić na sztywno.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest sprawa przegrana, przy pomocy odpowiednio zagiętego drutu mozna wyciąnąć gumy z kierownicy, potem przechylając motocykl wypadnie śrubka. A następnie lekko załapać nakrętkę, wcisnąć całość w kierownicę i dokręcić na sztywno.

Hahaha...a to ci. A jak mocno trzeba przechylić moto jak nakrętka wpadła w wygięcie kierownicy???

To juz lepiej zdjąć kierownice i wtedy się bawić. Musiałbys całkowicie położyc moto na boku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...