krzysztofl Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 witam, zadawałem już podobne pytania, ale niestety muszę je ponowić. Momentami co jakiś czas gaśnie mi kontrolka N od biegu jałowego, otrzymałem info od forumowicza, że może trzeba przeczyścić styki w kostce od czujnika. Wydaje mnie się, że to może być to, ale nie wiem gdzie ten czujnik jest, czy możecie mi to podpowiedzieć? Drugie pytanie, jakie powinny być wolne obroty po rozgrzaniu silnika bez ssania, na jakim poziomie ?? Jeszcze jedno, odkręciłem metalowe końcówki przy rączkach przy kierownicy do pomalowania i mam teraz kłopot, bo nie mogę jej ponownie przymocować, czy jest jakiś sposób na to, chyba nakrętka gdzieś spadła i nie mogę tego teraz przymocować na nowo. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 (edytowane) Witam. Co do pierwszej części to ten czujnik jest u nasady bocznej stopki. Ustaw moto na bocznej i dawaj paluchem od ziemi aż do końca stopki. Tam będzie czujnik (po lewej stronie). Wartość obrotów na biegu jałowym to 1100-1300 obr/min. Co do ciężarków to doopa zbita. Miałem to samo. Musisz kupic inne końcówki...takie uniwersalne....o ile dobrze pamietam to fi 18mm. A tak w ogóle to zapraszam do działu Banditowego ... http://forum.motocyklistow.pl/BANDIT-t89507.html Pozdrawiam. Edytowane 23 Marca 2009 przez rebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Co do ciężarków to doopa zbita. Miałem to samo. Musisz kupic inne końcówki...takie uniwersalne....o ile dobrze pamietam to fi 18mm. Nie jest sprawa przegrana, przy pomocy odpowiednio zagiętego drutu mozna wyciąnąć gumy z kierownicy, potem przechylając motocykl wypadnie śrubka. A następnie lekko załapać nakrętkę, wcisnąć całość w kierownicę i dokręcić na sztywno. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Nie jest sprawa przegrana, przy pomocy odpowiednio zagiętego drutu mozna wyciąnąć gumy z kierownicy, potem przechylając motocykl wypadnie śrubka. A następnie lekko załapać nakrętkę, wcisnąć całość w kierownicę i dokręcić na sztywno. Hahaha...a to ci. A jak mocno trzeba przechylić moto jak nakrętka wpadła w wygięcie kierownicy??? To juz lepiej zdjąć kierownice i wtedy się bawić. Musiałbys całkowicie położyc moto na boku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.