crossmen7 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Witam.Mało jest na forum o sxc 625,chciałbym dowiedzieć się jak spisuje się w terenie(też ciężkim), zawieszenie w porównaniu z exc 525(taki teraz posiadam).Wiem że rocznik 2004 waży 129kg to może wystarczyć żeby poszaleć. Jakie słabe punkty silnika,na co szczególnie zwracać uwagę itp. Chcę się przesiąść na cość trwalszego ale nie stracić możliwości wjazdu w ciężki tren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 (edytowane) silnik to w sumie 640 z inna glowica i gaznikiem keihin fcr , roznia sie glowica w sxc masz wieksze zawory co podnosi nieco moc . Mi sie wydaje ze on wazy 135 , ale moze sie myle. Ogolnie nie jet to maly sprzet , w prownaniu do EXC to kloc , ale jak masz wprawe w jezdzie to sobie poradzisz , sam mysle nad 625/640 , z tym ze 625 jest dosc drogi i malo ich. A dlaczego planujesz zmiane ? czy EXC jest awaryjny ? czy poprostu duzo jezdzisz ? Edytowane 21 Marca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 silnik to w sumie 640 z inna glowica i gaznikiem keihin fcr , roznia sie glowica w sxc masz wieksze zawory co podnosi nieco moc . Mi sie wydaje ze on wazy 135 , ale moze sie myle. Ogolnie nie jet to maly sprzet , w prownaniu do EXC to kloc , ale jak masz wprawe w jezdzie to sobie poradzisz , sam mysle nad 625/640 , z tym ze 625 jest dosc drogi i malo ich. A dlaczego planujesz zmiane ? czy EXC jest awaryjny ? czy poprostu duzo jezdzisz ? Dokładnie.Od jesieni zeszłego roku zrobiłem prawie 4 tyś. km i to non stop teren.Biorąc krótkie przebiegi międzyserwisowe to musiałbym często zaglądać do silnika.Sprzęt jest świetny 1 liga,ale planuje też dalsze wycieczki i myślę że będe kręcił sporo kilometrów,stąd zmiana. SXC z 2004 waży 129 kg następne roczniki już tyły.Myślę że poradzę sobie w ciężkim terenie skoro wcześniej miałem KLX i jest sporo cięższy od SXC. Moja EXC waży 118 kg to o 11 kg lżejsza od SXC.To nie wiele jak na znaczną różnicę w sprzętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Na temat SXC się nie wypowiem bo nie miałem styczności, ale co do różnic w masie to mogę powiedzieć że niedawno się przesiadłem z XR600R (około 132kg na gotowo) na EXC520 ( 120kg na gotowo) i te 12kg w ciężkim terenie czuć na każdym kroku, duże znaczenie jeśli nie większe niż sama różnica w masie ma położenie środka ciężkości i szerokość moto. Jazda na sprzęcie o masie >130kg w ciężkim terenie jest jak najbardziej możliwa ale jest po prostu trudniejsza i wymaga od kierowcy większego wysiłku i lepszego panowania na maszyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 jak by zablokowac exc do 45 koni to by byla dosc zywotna . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Nie rozumię,dlaczego DRZ ma tak trwały silnik skoro charakterystyka silnika nie wiele się różni od wyczyna np:EXC.Faktycznie,gdyby zblokowąć 525 wrócić do oryginalnych ustawień to czy zwiększe żywotność silnika? O ile motogodzin,kilometrów przejadę więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.