Skocz do zawartości

SXC 625 z 2004


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mało jest na forum o sxc 625,chciałbym dowiedzieć się jak spisuje się w terenie(też ciężkim),

zawieszenie w porównaniu z exc 525(taki teraz posiadam).Wiem że rocznik 2004 waży 129kg to może wystarczyć żeby poszaleć.

Jakie słabe punkty silnika,na co szczególnie zwracać uwagę itp.

Chcę się przesiąść na cość trwalszego ale nie stracić możliwości wjazdu w ciężki tren.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik to w sumie 640 z inna glowica i gaznikiem keihin fcr , roznia sie glowica w sxc masz wieksze zawory co podnosi nieco moc . Mi sie wydaje ze on wazy 135 , ale moze sie myle. Ogolnie nie jet to maly sprzet , w prownaniu do EXC to kloc , ale jak masz wprawe w jezdzie to sobie poradzisz , sam mysle nad 625/640 , z tym ze 625 jest dosc drogi i malo ich. A dlaczego planujesz zmiane ? czy EXC jest awaryjny ? czy poprostu duzo jezdzisz ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik to w sumie 640 z inna glowica i gaznikiem keihin fcr , roznia sie glowica w sxc masz wieksze zawory co podnosi nieco moc . Mi sie wydaje ze on wazy 135 , ale moze sie myle. Ogolnie nie jet to maly sprzet , w prownaniu do EXC to kloc , ale jak masz wprawe w jezdzie to sobie poradzisz , sam mysle nad 625/640 , z tym ze 625 jest dosc drogi i malo ich. A dlaczego planujesz zmiane ? czy EXC jest awaryjny ? czy poprostu duzo jezdzisz ?

Dokładnie.Od jesieni zeszłego roku zrobiłem prawie 4 tyś. km i to non stop teren.Biorąc krótkie przebiegi międzyserwisowe to musiałbym często zaglądać do silnika.Sprzęt jest świetny 1 liga,ale planuje też dalsze wycieczki i myślę że będe kręcił sporo kilometrów,stąd zmiana.

SXC z 2004 waży 129 kg następne roczniki już tyły.Myślę że poradzę sobie w ciężkim terenie skoro wcześniej miałem KLX i jest sporo cięższy od SXC.

Moja EXC waży 118 kg to o 11 kg lżejsza od SXC.To nie wiele jak na znaczną różnicę w sprzętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat SXC się nie wypowiem bo nie miałem styczności, ale co do różnic w masie to mogę powiedzieć że niedawno się przesiadłem z XR600R (około 132kg na gotowo) na EXC520 ( 120kg na gotowo) i te 12kg w ciężkim terenie czuć na każdym kroku, duże znaczenie jeśli nie większe niż sama różnica w masie ma położenie środka ciężkości i szerokość moto. Jazda na sprzęcie o masie >130kg w ciężkim terenie jest jak najbardziej możliwa ale jest po prostu trudniejsza i wymaga od kierowcy większego wysiłku i lepszego panowania na maszyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumię,dlaczego DRZ ma tak trwały silnik skoro charakterystyka silnika nie wiele się różni od wyczyna np:EXC.Faktycznie,gdyby zblokowąć 525 wrócić do oryginalnych ustawień to czy zwiększe żywotność silnika?

O ile motogodzin,kilometrów przejadę więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...