Skocz do zawartości

KMX 125


Doofus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jutro powinien przyjść mój cylek z tulejowania :buttrock: i pewnie wezmę się za montaż, moje pytanko jak założyć pierścienie na tłoku, są 2, jeden prostokątny a drugi jakby trapez, slyszalem ze to podobno olejowy, obydwa mają napisane 25 z jednej strony, zadnych znaczkow TOP czy cos takiego, który ma iść na górę a który na dół? no i jak mają być założone? z tym prostokątnym nie ma problemu ale co z tym drugim, wydaje mi się że tą ściętą stroną w dół ale nie jestem pewien, proszę o pomoc, jeżeli macie jeszcze jakieś uwagi na co uwazać przy montażu będę wdzięczny :notworthy: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan pierścień wygląda podobnie jak na rysunku ale jedną ze ścianek ma prostą (tą dłuższą), macie rację pierścień powinien sie zgrać z zamkiem i powinien sie zginać ale dalej pozostaje kwestia tego który idzie na góre a który na dół :rolleyes: niestety nie mam jeszcze tłoka żeby przypasować bo był potrzebny do tulejowania ale jak patrzyłem wcześniej to rowki wydawały się być takie same.

 

Na tej stronce są wszystkie kształty http://www.pierscienietlokowe.com.pl/ksztalty.php jest to TJ, T9J bądz T9JB nie jestem pewien, nie mam az tak dobrego oka, z tego co tu jest wynika ze płaska część idze na dół, a pierścień uszczelniający powinien chyba być na dole, mam rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...