Skocz do zawartości

Podłączenie 2 reflektorów z przodu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam Kawę Z 750 S. Mam pytanie, ale pewnie dotyczy to wszystkich moto, które mają podwójny reflektor z przodu, jak zachowuje się elektryka gdy podłączy się światłą mijania pod obydwa reflektory. Czy wpływa to na akumulator i ewentualnie na ci jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na akumulator to na pewno troche wplywa ;) ale jezdzac na pewno sie nie rozladuje. Czy na cos jeszcze wplywa... Jakies straty napiecia gdzies tez sa ;) Podlacz i bedziesz widzial spalic sie nic nie spali co najwyzej jakis bezpiecznik, ale w to watpie, mysle ze bedzie git ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie to czy druga lampa jest przystosowana do świateł mijania.

Chodzi jaka żarówka i jakim odbłyśnik jest.

To, że podłączysz drugą żarówkę to nic specjalnego się nie wydarzy ale chodzi o snop światła emitowanego przez tą lampę.

 

http://www.allegro.pl/item558301488_kawasa..._reflektor.html

Jeśli to jest taka lampa to już widać na pierwszy rzut oka różnicę w odbłyśnikach.

Również zauważyłem, że sa tam żarówki H7.

Podłączając drugą lampę do mijania zrobisz zupełnie to samo co byś włączył światła drogowe.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem to pytanie bo na stronie users.edpnet.be/yvoshkiro/R6/Howto/temps/bedrading/dubbellicht.pdf znajduje sie schemat jak takie połączenie wykonać. Myślałem więc, że to tylko kwestia, który żarnik się pali a nie ustawienia odbłyśnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem to pytanie bo na stronie users.edpnet.be/yvoshkiro/R6/Howto/temps/bedrading/dubbellicht.pdf znajduje sie schemat jak takie połączenie wykonać. Myślałem więc, że to tylko kwestia, który żarnik się pali a nie ustawienia odbłyśnika.

Jest to schemat podłączenia modułu do regulowanego imitowania spadku napięcia na światło drogowe aby słabiej świeciło.

W skrócie....kręcisz potencjometrem a drogowe słabiej świeci aby mniej razić, ale jak włączysz długie to świeci normalnie.

Dla mnie bzdura...

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A poco Tobie drugie swiatło? jezeli masz za slabo oswietlona droge założ zarówke 100W, bedziesz miał podobny efekt co przy 2, no przynajmniej w poborze mocy, kumpew mial kiedys zalozone 100 w bcr'ce to az kable miał czerwone, ztego ze doprowadzajace przewody zasolanie nie sa zbyt grube (maxymalny przpływ pradu jest mniejszy niz w motorkach z przed lat, tam kable byly "grubsze" ) co za tym idzie gdy podlaczysz 2 X 55W to i tak pobor moczy bedziesz mial 110W czyli prad ponad 9 Amperów. NIe mowie ze nie wytrzymaja, bo to mozna policzyc , z moto nic konkretnego sie nie dzieje oprocz tak jak wczesniej pisano bedziesz przy 2 zarowkach oslepial jadazych z przciwka, ale tylko w nocy

bo jak wiadomo w dzien kazdy motorek powinien jezdzic na dlugich cy cyl widoczny na drogach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...