S.Adam Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam. Posiadam Kawę Z 750 S. Mam pytanie, ale pewnie dotyczy to wszystkich moto, które mają podwójny reflektor z przodu, jak zachowuje się elektryka gdy podłączy się światłą mijania pod obydwa reflektory. Czy wpływa to na akumulator i ewentualnie na ci jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Na akumulator to na pewno troche wplywa ;) ale jezdzac na pewno sie nie rozladuje. Czy na cos jeszcze wplywa... Jakies straty napiecia gdzies tez sa ;) Podlacz i bedziesz widzial spalic sie nic nie spali co najwyzej jakis bezpiecznik, ale w to watpie, mysle ze bedzie git ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Podstawowe pytanie to czy druga lampa jest przystosowana do świateł mijania. Chodzi jaka żarówka i jakim odbłyśnik jest. To, że podłączysz drugą żarówkę to nic specjalnego się nie wydarzy ale chodzi o snop światła emitowanego przez tą lampę. http://www.allegro.pl/item558301488_kawasa..._reflektor.html Jeśli to jest taka lampa to już widać na pierwszy rzut oka różnicę w odbłyśnikach. Również zauważyłem, że sa tam żarówki H7. Podłączając drugą lampę do mijania zrobisz zupełnie to samo co byś włączył światła drogowe. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S.Adam Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Zadałem to pytanie bo na stronie users.edpnet.be/yvoshkiro/R6/Howto/temps/bedrading/dubbellicht.pdf znajduje sie schemat jak takie połączenie wykonać. Myślałem więc, że to tylko kwestia, który żarnik się pali a nie ustawienia odbłyśnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Zadałem to pytanie bo na stronie users.edpnet.be/yvoshkiro/R6/Howto/temps/bedrading/dubbellicht.pdf znajduje sie schemat jak takie połączenie wykonać. Myślałem więc, że to tylko kwestia, który żarnik się pali a nie ustawienia odbłyśnika. Jest to schemat podłączenia modułu do regulowanego imitowania spadku napięcia na światło drogowe aby słabiej świeciło. W skrócie....kręcisz potencjometrem a drogowe słabiej świeci aby mniej razić, ale jak włączysz długie to świeci normalnie. Dla mnie bzdura... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 A poco Tobie drugie swiatło? jezeli masz za slabo oswietlona droge założ zarówke 100W, bedziesz miał podobny efekt co przy 2, no przynajmniej w poborze mocy, kumpew mial kiedys zalozone 100 w bcr'ce to az kable miał czerwone, ztego ze doprowadzajace przewody zasolanie nie sa zbyt grube (maxymalny przpływ pradu jest mniejszy niz w motorkach z przed lat, tam kable byly "grubsze" ) co za tym idzie gdy podlaczysz 2 X 55W to i tak pobor moczy bedziesz mial 110W czyli prad ponad 9 Amperów. NIe mowie ze nie wytrzymaja, bo to mozna policzyc , z moto nic konkretnego sie nie dzieje oprocz tak jak wczesniej pisano bedziesz przy 2 zarowkach oslepial jadazych z przciwka, ale tylko w nocy bo jak wiadomo w dzien kazdy motorek powinien jezdzic na dlugich cy cyl widoczny na drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.