SeibR Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam, mam problem z Honda NS-1 80, robiłem remont załorzyłem nowy tłok z pierscieniami, cylinder po szlifie. wszystko zamocowałem odpowiednio poskładałem i gdy odpalilem i chce sie przejechac to niema wogule mocy bo sie niewkreca powyzej 6 tys. a gdy przytkam filter powietrza szmatką to motor idzie znacznie lepiej ale sie wkreca do 9-10 tys. max i przerywa. od czego to jest spowodowane ?? jedynie nieuszczelnilem dyfuzora przy cylindrze ma duzy przelot ale to chyba nie od tego spowodowanie, niewiem prosze o odpowiedzi zgóry bardzo dziekuję. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 przeczyść i wyreguluj gaźnik . no i chyba tak to się docieranie nie zaczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Montesik Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Albo za dużo powietrza dostaje i zobacz co z tym dyfuzorem. zimny silnik ci się nie wkręci i będzie przerywał więc może go rozgrzej. Albo za dużo powietrza dostaje i zobacz co z tym dyfuzorem. zimny silnik ci się nie wkręci i będzie przerywał więc może go rozgrzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ja tylko dla sprawdzenia na ile sie kreci to mu przycislem pare razy a tak to docieram go. nawet na rozgrzanym silniku niewkreci sie powyzej 10. na postoju tez do 10 tys. dyfuzor jeszcze niezrobilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 inni jak mysla coto moze byc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Dyfuzor masz właśnie po to żeby dawał jeszcze pare kucyków mechanicznych to pomyśl logicznie nieszczelny dyfuzor i dziwny brak mocy :wink: Dalej, zrób coś z tym gaźnikiem. Szlif spowodował małą zmianę w silniku i trzeba wyregulować gaźnik żeby podawał odpowiednią ilość mieszanki. Numer ze szmatką sugeruje, że jest za dużo powietrza w mieszance. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.