Nitomen Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 witam zmienilem walek rozrzadu na hotcamsa , producent walka zaleca luzy zaweorowe 0.15 ssanie i 0.20 wydech . Tyczasem w oryginale jest to 0.10 , 0,12 . Zwiekszony luz zaworowy , powoduje ze strasznie klepia zawory ( jeszcze niewiem czy na cieplo rowniez , bo tylko wczoraj odpalilem moto dla proby - pali za 1 kopem , wkreca sie prawidlowo na obroty ). Zastanawiam sie czy nie ustawic luzow jak na fabrycznym walku ? i w sumie dlaczego dali takie duze luzy ? mozliwe aby stal walka tak bardzo rozszezala sie po nagrzaniu ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Niestety w kwestii tych luzów to nie pomogę, ale możesz rozwinąć temat przeróbek. Jakiego stage'a dałeś? Grzebałeś coś przy filtrze powietrza? Jak rozgryziesz temat daj znać czy przez ten wałek motocykl nie stracił dołu i czy czuć dużą różnicę wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 tak ciągnąć temat wałka, poka gdzie i za ile kupiłeś ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Oki , temat sie wyjasnil . Luzy ustawilem jak wal byl na znaku T , ale nie pomyslalem ze akurat to bylo miejsce jak dzwigienki naduszaly zawory , po przekreceniu walu o 360 stopni luzy byly tak ogromne, ze maly palec wchodzil pod srubke :) . Skorygowalem luzy na dane z walka , obecnie silnik pracuje ciszej niz na oryginalnym walku . Kupilem za 700 zl w Motocombo , ale olek tez ma za tyle . Na pierwszy zut oka , widac wyraznie, ze sa wyzsze krzywki . Jest to Stage 2 - jedyny krory robia do XR 600 ( do XR 400 sa az 3 stopnie) , dwojka ma poowodowac wieksza moc w srednim i wysokim zakresie obrotow , no i pozatym pracuje na seryjnych sprezynach , bo z tego co wiem pozostale "stage" wymagaja innych sprezyn , dolot mam seryjny. Jazda probna odwolana na kilka dni , bo wyprzedzila mnie grypa :/ , po wekendzie dam znak jak wrazenia , ale gadalem z radek 4x4 z forum , on tez ma ten walek i mowi ze czuc roznice. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.