o_OutSider Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 (edytowane) Witam! Jak w temacie, a mianowicie. Motocykl odpala bez problemu ale nie utrzymuje wolnych obrotów po czym zdycha, zaś na wysokie topornie się wkręca przy czym przerywa, nierówno pracuje. Po włączeniu ssania wszystko wraca do normy. Motocykl to KDX 125 95r przy silniku od nowości nikt nie grzebał (przebieg ok 18 000) Edytowane 4 Marca 2009 przez o_OutSider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 czyszczenie gaźnika i regulacja przejrzyj tez świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam! Jak w temacie, a mianowicie. Motocykl odpala bez problemu ale nie utrzymuje wolnych obrotów po czym zdycha, zaś na wysokie topornie się wkręca przy czym przerywa, nierówno pracuje. Po włączeniu ssania wszystko wraca do normy. Motocykl to KDX 125 95r przy silniku od nowości nikt nie grzebał (przebieg ok 18 000) Zmierz kompresję... na 99% remont ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o_OutSider Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Myślisz że przy tak niskim przebiegu tłok już jest do wymiany ? Motocyklem od nowości jeździł jakiś dziadek dzięki czemu wygląda jak nowy raczej go nie piłował. A tak trochę OT, czy w tych KDX nie jest przypadkiem cylinder na nicasylu ? Ponoć silniki te same co w KX ino trochu przymulone.. A jeśli tak to mam rozumieć, że jeżeli nicasyl nie jest przetarty to prócz tłoka i uszczelek na nic więcej nie muszę wydawać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 nie dokonca to samo co kx bo inny gaznik i cylinder.reszta flakow tak.na poczatku gaznik i kompresja.czy jezeli juz sie wkreca i przerywa to strzela w tlumik??zmierz kompresje nawet zobacz palcem zatkaj otwor od swiecy i pokopaj powinno ci rzesko palca podbijac:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o_OutSider Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Moto ma dobry zapas mocy, kompresja raczej odpada. Nic nie strzela, po prostu przerywa. Dziś przeczyszczę gaźnik i świece zobaczymy co to z tego będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 objawy typowe dla świecy, ewentualnie gaźnik, pozatym filtr powietrza moze być brudny albo wydech zapchany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o_OutSider Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Wydech na pewno nie, jeździłem bez końcówki i to samo (no pomijając fakt że głośniej). Poza tym w przypadku wydechu ssanie nie robiłoby różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 masz objawy jak moja CRm... u mnie to był tłok dlatego tak uwazam... robiłem wszystko od gaźnika po wydech i nic nie dawało rezultatu, gaźnik nie dawał sie wyregulować odpowiednio..... dopiero wymiana tłoka pomogła.... Oczywiscie nie jest wykluczone ze to nie tłok a jakaś pierdoła tak czy siak weź manomentr zmierz kompresję i będziesz wszystko wiedział na ten temat... poza tym 18tyś mulenia lub piłowania to jest sporo..... a że dziadek nie znaczy ze go nie piłował jak głupi ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o_OutSider Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Gaźnik wyczyszczony, ale nie miałem okazji odpalić moto i się przejechać (pustki w baku poza tym pogoda do dupy) tak że nie chciało mi się z tym pier**lić. Jutro już wszystko sprawdzę. Jest jakaś norma sprężania ? Tak żebym wiedział po zmierzeniu czy kompresja jest dużo słabsza od tej prawidłowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o_OutSider Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Wynik próby po wyczyszczeniu gaźnika.. Ładnie odpala, trzyma wolne obroty ale nadal nie wkręca się jak powinien.. Co gorsza.. w trakcie pracy silnika coś stuka w jego górnych partiach (okolice cylindra) najbardziej słyszalne jest to po jego lewej stronie na wolnych oraz gdy schodzi z obrotów.. tłok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Mogą to być pierścienie, jeżeli nie było nic w nim ruszane to czas najwyższy tam zajrzeć, ściąg cylinder to 30 min roboty a będziesz miał pewność, i nie jeździj nim jeżeli coś puka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o_OutSider Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 (edytowane) Nawet jeżeli to tylko pierścienie to nie zmienia faktu ze trzeba kupić cały tłok, samych pierścieni raczej nigdzie nie dostane. Ściągne na pewno, ale po czym poznam że to właśnie pierścienie ? tylko pęknięte by się tak tłukły ? Edytowane 7 Marca 2009 przez o_OutSider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Dostanie pierscienie w salonie kawasaki. Kumpel ma kdx'a i sie pytal o tlok w kawasaki to mu powiedzieli ile poszczegolne czesci zestawu tlokowego kosztuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Same pierścienie może i dostaniesz ale w takim moto jest to nie opłacalne, bo jeżeli nawet luz tłok-cylinder będzie w normie w co wątpie to po kilku jazach może sie rozlecieć tłok. Bo jest jeszcze coś takiego jak zmęczenie materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.