Skocz do zawartości

Remont lc4 640


rrrudy25
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanko czy w lc4 625 wystarczy wymienić pierścienie czy trzeba pruć cały silnik i kupować korbe,łożyska,zimery,tłok.Jak to wygląda w 4 taktach bo narazie jeżdziłem 2 sówami.chodzi mi o poprawe kompresji ale nie wiem czy jak ją poprawie to mi korba nie siądzie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem!naście lat jezdziłem 2-sówami i przez te lata nauczylem się że jak ominiesz choćby łożysko na wale to ono właśnie spowoduje że znajdziesz się na początku problemu z tysiącami w plecy!!!Z tąd moje pytanie ! dobra diagnoza?zgadza sie,do wybitego łożyska lub korby nie ma co zakładać nowego tłoka,wymiary(pomierzysz)?napisz jakie powinienem znać , są jakieś standardy dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam jesli chcesz to robić a nie znasz sie zabardzo to odradzam, jedyne co pomierzysz(jesli masz sprzet) to cylinder i tłok. korba, łożyska itd. wprawny mechanik zobaczy i stwierdzi czy jest OK. dobrze kombinujesz, tak powinno sie robic remonty, jesli cos jest do wymiany to sie wymienia a nie leci po kosztach i do sprzedania. W tym sprzecie jak zrobisz remont pod siebie to bedziesz latal i latal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko narazie mnie to nie czeka!ale chce się jak najwięcej dowiedzieć o sprzęcie.Pojęcie jakieś mam spoko,a jeśli chodzi o przyżądy pomiarowe to mam dostęp do wszystkich a co więcej do laboratorium pomiarowego ale nie wiem czy aż tak dokładne pomiary będą konieczne!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na korbie sprawdzamy:

radial clearance: max. 0.05 mm - luz promieniowy

axial clearance: max. 1.00 mm - luz osiowy.

Moim zdaniem wymiana samych pierścieni jest bez sensu, bo warto dołożyć 1,5razy tyle i ma się cały komplet. Najlepiej dokonaj napierw pomiaru kompresji manometrem, bo może nie ma potrzeby aby coś działać? Jak chcesz się pobawić to sprawdź długość sprężyny zaworu by-pass, i jego prawidłowe działanie.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Yosarian' date='17.03.2009 - 14:26' post='1406238' Najlepiej dokonaj napierw pomiaru kompresji manometrem, bo może nie ma potrzeby aby coś działać? Jak chcesz się pobawić to sprawdź długość sprężyny zaworu by-pass, i jego prawidłowe działanie.

Pzdr

 

CZe :smile: No dobra a powiedz mi jakie ma być ciśnienie dla dobrego silnika?Wstyd się przyznac ale nie wiem do czego służy "by-pass"ale wiem gdzie się znajduje,jak go wykręce to nic się nie stanie? :icon_rolleyes:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...