rrrudy25 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Witam mam pytanko czy w lc4 625 wystarczy wymienić pierścienie czy trzeba pruć cały silnik i kupować korbe,łożyska,zimery,tłok.Jak to wygląda w 4 taktach bo narazie jeżdziłem 2 sówami.chodzi mi o poprawe kompresji ale nie wiem czy jak ją poprawie to mi korba nie siądzie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 (edytowane) jak otworzysz silnik i pomierzysz to i owo, to odpowiesz sobie sam na to pytanie Edytowane 28 Lutego 2009 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 przypuścmy że korba i dół wporzo zmieniam tylko tłok ew nikasyl !! można tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 pewnie ze mozna, nie musisz zawsze wszystkiego na raz wymieniac, tylko podstawową sprawą jest dobra diagnoza!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Rozumiem!naście lat jezdziłem 2-sówami i przez te lata nauczylem się że jak ominiesz choćby łożysko na wale to ono właśnie spowoduje że znajdziesz się na początku problemu z tysiącami w plecy!!!Z tąd moje pytanie ! dobra diagnoza?zgadza sie,do wybitego łożyska lub korby nie ma co zakładać nowego tłoka,wymiary(pomierzysz)?napisz jakie powinienem znać , są jakieś standardy dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 sam jesli chcesz to robić a nie znasz sie zabardzo to odradzam, jedyne co pomierzysz(jesli masz sprzet) to cylinder i tłok. korba, łożyska itd. wprawny mechanik zobaczy i stwierdzi czy jest OK. dobrze kombinujesz, tak powinno sie robic remonty, jesli cos jest do wymiany to sie wymienia a nie leci po kosztach i do sprzedania. W tym sprzecie jak zrobisz remont pod siebie to bedziesz latal i latal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 spoko narazie mnie to nie czeka!ale chce się jak najwięcej dowiedzieć o sprzęcie.Pojęcie jakieś mam spoko,a jeśli chodzi o przyżądy pomiarowe to mam dostęp do wszystkich a co więcej do laboratorium pomiarowego ale nie wiem czy aż tak dokładne pomiary będą konieczne!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Na korbie sprawdzamy: radial clearance: max. 0.05 mm - luz promieniowy axial clearance: max. 1.00 mm - luz osiowy. Moim zdaniem wymiana samych pierścieni jest bez sensu, bo warto dołożyć 1,5razy tyle i ma się cały komplet. Najlepiej dokonaj napierw pomiaru kompresji manometrem, bo może nie ma potrzeby aby coś działać? Jak chcesz się pobawić to sprawdź długość sprężyny zaworu by-pass, i jego prawidłowe działanie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 [quote name='Yosarian' date='17.03.2009 - 14:26' post='1406238' Najlepiej dokonaj napierw pomiaru kompresji manometrem, bo może nie ma potrzeby aby coś działać? Jak chcesz się pobawić to sprawdź długość sprężyny zaworu by-pass, i jego prawidłowe działanie. Pzdr CZe :smile: No dobra a powiedz mi jakie ma być ciśnienie dla dobrego silnika?Wstyd się przyznac ale nie wiem do czego służy "by-pass"ale wiem gdzie się znajduje,jak go wykręce to nic się nie stanie? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykk99 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 możecie powiedziec mi ile wyniósłby taki remont silnika? chodzi mi o tłok, szlif, łożyska, korba itp. czyli wszytko co wymienia się przy takim remoncie. Byłbym wdzieczny za taki oreintacyjny kosztorys, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.