zielorz Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam Co może być przyczyną braku iskry w Jet Force`ie? Skuter kręci bez problemu. Myślałem, że to impulsator bo dotykał magneta w tym miejscu w którym powinna być iskra, załatwiłem inny od tego modelu, który nie dotykał, ale iskry dalej nie ma.... Regulator napięcia chyba za to nie odpowiada, nie mam pewności co do modułu. Sprawa jest taka, że prąd na cewkach jest wytwarzany, jednak od impulsatora nie wychodzi żaden impuls. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Miałem kiedyś podobny problem w Dt 80 i tez sie opierałem na impulsatorze Sprawdź dokładnie cewkę i CDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 No cewka to jedynie w późniejszym etapie bo na chwilę obecną nie idzie do niej żaden impuls. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 A moduł :icon_question: Pisałem o cewce w koszu zapłonowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Stamtąd prąd wychodzi, cisza jest tylko na impulsatorze .... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Hm ale co takiego możne sie zepsuć w impulsatorze przecież tam nic niema tylko jakieś uzwojenie chyba a możne ci się kabel przełamał sprawdzałeś przy samym impulsatorze czy na kablu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Przełamania żadnego nie widziałem. Nie mam schematu wnętrza tego impulsatora, także nie wiem jak on działa. Sprawdzałem go w następujący sposób, chyba zły ;D Do kabla, który z niego wychodzi podłączałem masę, a do tej metalowej końcówki, która "współpracuje" z magnetem przykładałem probówkę, teoretycznie powinna zaświecić, jednak ani na jednym, ani na drugim nie świeciła. Na chwilę obecną obstawiam moduł :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Przełamania żadnego nie widziałem. Nie mam schematu wnętrza tego impulsatora, także nie wiem jak on działa. Sprawdzałem go w następujący sposób, chyba zły ;D Do kabla, który z niego wychodzi podłączałem masę, a do tej metalowej końcówki, która "współpracuje" z magnetem przykładałem probówkę, teoretycznie powinna zaświecić, jednak ani na jednym, ani na drugim nie świeciła. Na chwilę obecną obstawiam moduł :) Pozdrawiam Probówka to takie szklane naczynie laboratoryjne. Możesz być pewien, że nie zaświeci od oczekiwanego impulsu. Do sprawdzenia impulsatora w pierwszej kolejności polecam oscyloskop, w razie braku multimetr powinien dać radę. Jeśli z impulsatora wychodzi jeden przewód to znaczy, że masa idzie przez obudowę (pewnie metalowe uszy do przykręcenia lub coś w tym stylu). Zakładam, że do oscyloskopu nie masz dojścia, więc sprawdź omomierzem z multimetru rezystancję między wychodzącym przewodem, a masą. Później sprawdź napięcie jakie tam powstaje podczas kręcenia silnikiem (woltomierz na zakresie AC). Zapisz wyniki na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 (edytowane) Mi sie parę razu udało ze nawet Buzer zabuczał w multimetrze podczas sprawdzania impulsatora Edytowane 6 Marca 2009 przez nissan556 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Odnośnie impulsu to powiem tak, że zawsze sprawdzaliśmy to w taki sposób, że na kablu, który szedł do przekaźnika lub też cewki pojawiało się chwilowo napięcie i śrubokręt elektryczny się wtedy "zapalał". Dobra skombinuje miernik i dam znać co i jak. Chyba, że wcześniej ogarnę się z tym modułem ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Podstawa. Sprawdź świecę!!. Jeżeli nie daje iskry, wstaw śrubokręt w fajke dotkij metalu i zakręć silnikiem, jak cię popieści to zmień świeczkę i jeździj dalej. Jeżeli nie masz prądu, to sprawdź czy wszystkie przewody są ok a potem czy złączki przewodów nie są gdzieś zasniedziałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.