castro Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 (edytowane) Mam pytanie odpaliłem kawe pochodziła z 3 min i zdechła i nie chciała odpalić po sprawdzeniu iskrę ma ,pompa paliwa działa lecz brak paliwa na listwie wtryskowej co to morze być :notworthy: kawasaki 636, c1 ROK 2005 Edytowane 27 Lutego 2009 przez castro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ODYS Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 może uszkodzona pompa paliwa ,pracuje lecz nie podaje ,zdejmij przewód paliwowy przy zbiorniku {pompie }i na chwile włącz zapłon ,może coś robiłeś i masz zagięty przewód paliwowy ,a może porostu brak paliwa ,to prosty układ i mało się może popsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castro Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Pompa paliwa działa do samej listwy jutro będę miał miernik to sprawdzę na listwie czy jest prąd :biggrin: i jest teraz okej wyczyściłem jeszcze świece i wszystkie złączki KAWASAKI pali lecz pozostał jeszcze jeden problem ta przy 10 tys obrotów kopci czarny dym i jest taki gryzący w gardło ze nie da się wysiedzieć w garażu :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 czarny dym zbyt bogata w paliwo mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castro Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 czarny dym zbyt bogata w paliwo mieszanka. tak myślałem a czy każdy w warsztacie mi to wyreguluje, ustawi czy na serwis do kawasaki lecieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 hmm we wtryskowcu mieszanke reguluje komputer , nie wiem czy jest tam co krecic i grzebac to nie gaznik. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Wueska dobrze podpowiada. Oto problemy, które mogły wystąpić (bazuje na samochodowych układach wtryskowych więc drobne nieścisłosci mogą być ale chodzi o sugestie a te układy mają tą samą zasadę działania): -problem z zaworem przelewowym listwy (jakkolwiek rozwiązany i jeśli w ogóle jest ) -wężyki podciśnień albo któryś spadł lub jest dziurawy na zagięciu i kradnie gdzieś lewe powietrze -uszkodzona sonda lambda (jeśli jest) -czujnik położenia przepustnicy -mogą być uszkodzone wtryskiwacze (leją) -sam komp uszkodzony Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Problem był z pompa i listwą wiec pewnie bedzie uszkodzony zawór;) Monter w samochodzie dodał bym do tego wszystkiego czujnik temperatury który w niektórych układach(bosch) ma bardzo duza role. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castro Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Dzięki za wypowiedz , mam pytanie czy pierwszy lepszy mechanik motocyklowy to zrobi czy udać się do serwisu kawasaki co radzicie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.