krzywy1259 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam! Dostałem od kuzyna hondę cr 125 z 1995r, z padniętą skrzynią biegów, podobno mu kiedyś już padła i teraz po remoncie przejechał jakieś 100 metrów i znowu się rozsypała. Motor w ogóle po kapitalnym remoncie ma wyjeżdżone jakieś 7 godzin. Zanim się za nią zabiorę potrzebowałbym jakichś schematów, rysunków dokładnych skrzyni i wszelkich porad. Przypuszczam że coś tam kuzyn przekombinował z podkładkami czy jakimiś dystansami. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 (edytowane) Poszukaj w tematach o serwisówkach tam coś znajdziesz lepszego Póki co masz to: http://www.mrcycles.com/fiche_select.asp Edytowane 23 Lutego 2009 przez 88kamyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonku Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) Edytowane 24 Lutego 2009 przez tonku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy1259 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 :banghead: Kiepsko mi idzie korzystanie z "szukaczki". Znalazłem różne manuale ale nic konkretnego dla mnie. Może ktoś ma jakieś fotki z własnego remontu, albo wspomoże jakąś radą. Pozdrawiam! Znalazłem taki sam schemat na stronie niemieckiego sklepu, ale to był z rocznika 1996, dlatego rodzi się moje pytanie, czy to będzie to samo? W sumie w sobotę będę rozbierał silnik to sobie porównam :icon_biggrin: A tak na boku to co mogło być przyczyną uszkodzenia skrzyni? Za pierwszym razem kuzyn zganiał na olej, teraz mówi że kartery są dwa różne. Moim zdaniem za pierwszym razem jeździł po piwku i za nisko zredukował, a za drugim poprostu coś źle poskładał. Jeździłem tą cr-ką wcześniej (przed pierwszą awarią) i naprawdę "wariarka" (niejedna 250 by wysiadła), i nie czułem żadnych nieprawidłowości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 ale jak zupelnie biegi zgubila czy co? napisz cos wiecej a rocznikowo schemat bedzie pasowal spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy1259 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Podobno coś chrupnęło i po biegach. Na sucho 1 i 2 wchodzi, wyżej nie próbowałem. Palić i próbować też nie chcę za bardzo, żeby coś bardziej się nie narozrabiało. Jak pisałem w sobotę (może niedzielę), będę chciał rozebrać silnik i wtedy dokładnie zobaczę co się sypnęło. Postaram się wrzucić jakieś fotki. Dziś wyjąłem silnik, biegi wchodzą wszystkie, ale kręcąc wałkiem zdawczym, w pewnym momencie coś blokuje blokuje. Czy to na jedynce czy piątce. Czy może ktoś ma jakieś podejrzenia? A swoją drogą ciekawe kto będzie najbliżej prawdy! :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy1259 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 ;) Widzę że nikt chyba nie odważy się w ciemno spróbować postawić diagnozy :icon_exclaim: Szkoda, bo mogłoby być ciekawie. W sumie to chyba sam też bałbym się kompromitacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy1259 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Widzę że temat zamarł (albo nie ma odważnych). Wrzucam Kilka fotek z mycia części i uszkodzonej skrzyni. http://krzywy1259.wrzuta.pl/obraz/gnMKlZZ3...a_cr_125_foto_1 http://krzywy1259.wrzuta.pl/obraz/xrWEcfSZ...a_cr_125_foto_2 http://krzywy1259.wrzuta.pl/obraz/suPaSFyT...a_cr_125_foto_3 http://krzywy1259.wrzuta.pl/obraz/reVtzKkl...a_cr_125_foto_4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_22_ Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Niezaciekawie wygląda ta skrzynia, masz wyjeżdżone połowe z trybów, pozostaje Ci tylko powymieniac uszkodzone zębatki lub wymnienic całą, koszt ok 600-700 za używaną lub krocie za nowe cześci. przyczyn może by kilka, niewymieniany olej w skrzyni, jakies zanieczyszczenie dostało się miedzy zęby i rozp.... , u mnie kawałek aluminium z tarczy sprzęgłowej sie władowal i 3-ka została uszkodzona, regeneracji sie nie przeprowadza bo nie zdaje to egzaminu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.