mir Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Szacun! Zapodałem temat w innym dziale i chyba tylko z tego powodu padła jedna diagnoza. Ale do rzeczy, Odebrałem Viaderko od mechaniora i du... nie mogę go odpalić, Swiece wymieniłem na nowe i po 30 minutowym piłowaniu kulawo ale odpaliła. Po rozgrzaniu silnika wszystko ok (viaderko dęba stawało) - świece wygrzałem. Następnego dnia wyciągam ssanie i znów piłowanie i zero reakcji. Podejrzewam że cięgna ssania nie działają ale nie wiem gdzie one wchodza w gaźnik i jaka jest zasada działanie tego mankamentu. Mechanior (super notowania) zapewniał o przeprowadzonej synchronizacji gaźników, jednak moto milczy :banghead: :banghead: . Wiem,że to pierdółka tylko jak ją wymacać. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 odebrałeś od mechanika nie sprawny motocykl i mówisz że to "pierdółka"?? ty to na poważnie mówisz?? kolego czasy się zmieniły jak fachowiec spier... robotę to niech poprawia albo zapłaci za naprawę u kogoś innego. no chyba że zostawiłeś motonga u mechanika tylko żeby sobie postał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) Mechanior (super notowania) zapewniał o przeprowadzonej synchronizacji gaźników, Honda Varadero 125 typ silnika:4-suwowy 4-zaworowy SOHC 90° V-twin typ układu zasilania:PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa... Edit nawiazujacy do nastepnego posta: soriii. Edytowane 22 Lutego 2009 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Honda Varadero 125 typ silnika:4-suwowy 4-zaworowy SOHC 90° V-twin typ układu zasilania:PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa... 2002 jeszcze nie załapał sie na wtrysk Szacun! Zapodałem temat w innym dziale i chyba tylko z tego powodu padła jedna diagnoza. Ale do rzeczy, Odebrałem Viaderko od mechaniora i du... nie mogę go odpalić, Swiece wymieniłem na nowe i po 30 minutowym piłowaniu kulawo ale odpaliła. Po rozgrzaniu silnika wszystko ok (viaderko dęba stawało) - świece wygrzałem. Następnego dnia wyciągam ssanie i znów piłowanie i zero reakcji. Podejrzewam że cięgna ssania nie działają ale nie wiem gdzie one wchodza w gaźnik i jaka jest zasada działanie tego mankamentu. Mechanior (super notowania) zapewniał o przeprowadzonej synchronizacji gaźników, jednak moto milczy :banghead: :banghead: . Wiem,że to pierdółka tylko jak ją wymacać. Pozdro Nie wiem jak u Was z warsztatami i dobrymi mechaniorami od moto ale u nas jest jak jest i o dobrego fachowca na tej wiosce trudniej niż o dziewicę. Wracając do mechanika robotę wykonał i zobowiązał się do usunięcia tego dylematu, jednakże patrząc na te viaderko łapy swędzą , co by nie pogrzebać :biggrin: W ubiegłym sezonie rozebrałem na części pierwsze mojego XV 1900 (po złożeniu odpalił za pierwszym przyłożeniem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Bateria w dobrym stanie i naladowana do pelna ? Sprawdz skala voltomierza pradu stalego ile daje na klemach na poczatku i koncu minuty stania moto z wylaczonym silnikiem i wlaczonymi swiatlami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.