Skocz do zawartości

problem z odpaleniem Viaderka 125


mir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szacun! Zapodałem temat w innym dziale i chyba tylko z tego powodu padła jedna diagnoza. Ale do rzeczy, Odebrałem Viaderko od mechaniora i du... nie mogę go odpalić, Swiece wymieniłem na nowe i po 30 minutowym piłowaniu kulawo ale odpaliła. Po rozgrzaniu silnika wszystko ok (viaderko dęba stawało) - świece wygrzałem. Następnego dnia wyciągam ssanie i znów piłowanie i zero reakcji. Podejrzewam że cięgna ssania nie działają ale nie wiem gdzie one wchodza w gaźnik i jaka jest zasada działanie tego mankamentu. Mechanior (super notowania) zapewniał o przeprowadzonej synchronizacji gaźników, jednak moto milczy :banghead: :banghead: . Wiem,że to pierdółka tylko jak ją wymacać. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odebrałeś od mechanika nie sprawny motocykl i mówisz że to "pierdółka"?? ty to na poważnie mówisz?? kolego czasy się zmieniły jak fachowiec spier... robotę to niech poprawia albo zapłaci za naprawę u kogoś innego. no chyba że zostawiłeś motonga u mechanika tylko żeby sobie postał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanior (super notowania) zapewniał o przeprowadzonej synchronizacji gaźników,

 

Honda Varadero 125

typ silnika:4-suwowy 4-zaworowy SOHC 90° V-twin

 

typ układu zasilania:PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa...

 

Edit nawiazujacy do nastepnego posta: soriii.

Edytowane przez PiotrekRR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Varadero 125

typ silnika:4-suwowy 4-zaworowy SOHC 90° V-twin

 

typ układu zasilania:PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa...

2002 jeszcze nie załapał sie na wtrysk

 

Szacun! Zapodałem temat w innym dziale i chyba tylko z tego powodu padła jedna diagnoza. Ale do rzeczy, Odebrałem Viaderko od mechaniora i du... nie mogę go odpalić, Swiece wymieniłem na nowe i po 30 minutowym piłowaniu kulawo ale odpaliła. Po rozgrzaniu silnika wszystko ok (viaderko dęba stawało) - świece wygrzałem. Następnego dnia wyciągam ssanie i znów piłowanie i zero reakcji. Podejrzewam że cięgna ssania nie działają ale nie wiem gdzie one wchodza w gaźnik i jaka jest zasada działanie tego mankamentu. Mechanior (super notowania) zapewniał o przeprowadzonej synchronizacji gaźników, jednak moto milczy :banghead: :banghead: . Wiem,że to pierdółka tylko jak ją wymacać. Pozdro

Nie wiem jak u Was z warsztatami i dobrymi mechaniorami od moto ale u nas jest jak jest i o dobrego fachowca na tej wiosce trudniej niż o dziewicę. Wracając do mechanika robotę wykonał i zobowiązał się do usunięcia tego dylematu, jednakże patrząc na te viaderko łapy swędzą , co by nie pogrzebać :biggrin: W ubiegłym sezonie rozebrałem na części pierwsze mojego XV 1900 (po złożeniu odpalił za pierwszym przyłożeniem :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...