Dzanek Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Przeglądając archiwum niestety nigdzie nie trafiłem na żadną odpowiedź. Czy ktoś się zna lub ma jakąś dokumentację dotyczącą zawieszenia z regulacją wysokości SHC? Nie działa u mnie regulacja, zawieszenie jest ciągle na samym dole, ponadto mam niewielki wyciek z tylnego amortyzatora. Jak dolew się tam olej?? Chciałbym wyminić też uszczelnienia amortyzatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 jeżeli leje ci się z tylu to z tego co wem to sam tego nie zrobisz i niestety musisz dać tylny amor do regeneracji. A co do SHC to masz tylko regulację siły odbicia i twardości. Nie ma regulacji wysokości, chyba ze na półkach sobie lagi obniżysz lub podwyższysz:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Nie ma regulacji wysokości, chyba ze na półkach sobie lagi obniżysz lub podwyższysz:D:D WTF??? SHC-Seat (shit) Height Control. Zmiana wysokości zawieszenia a w konsekwencji wysokości siodła w zakresie 5cm, realizowana za pomocą pokrętła na lewej stronie kierownicy. Niestety przeszukałem wszystkie swoje serwisówki do DR350 i nie znalazłem nic o SHC ani tym bardziej serwisówki dedykowanej do tego modelu. Układ SHC jest wypełniony olejem lub jakimś innym płynem hydraulicznym. Tyle wiem. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzanek Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 WTF??? SHC-Seat (shit) Height Control. Zmiana wysokości zawieszenia a w konsekwencji wysokości siodła w zakresie 5cm, realizowana za pomocą pokrętła na lewej stronie kierownicy. Niestety przeszukałem wszystkie swoje serwisówki do DR350 i nie znalazłem nic o SHC ani tym bardziej serwisówki dedykowanej do tego modelu. Układ SHC jest wypełniony olejem lub jakimś innym płynem hydraulicznym. Tyle wiem. yo W necie sporo grzbałem, pościągałem manuale a o SHC ani widu ani słychu :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 najlepiej będzie dla ciebie zdemontować cały ten system kopic lagi od zwykłego a co do tylnego amora skoro cieknie to wymienić na używkę w dobrym stanie również od zwykłego. http://allegro.pl/item567480736_lagi_przed...350_suzuki.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Nie wiem czy przeróbka wersji SHC na S nie jest daremna. Po co pakować do moto zbyt miękki zawias jaki jest we wszystkich wersjach DR? Do kosztów zakupu lag trzeba doliczyć półki, pewnie łożyska główki ramy (100zł), ośkę przedniego koła, tulejki dystansowe koła trzeba dotoczyć, nie wiem jak z mocowaniem zacisku i czy przednie koło z "SHC" będzie pasowało na ośkę od "S". Jakimś tam pomysłem było by zablokowanie tego ustrojstwa w najwyższym położeniu kanapy i wymiana lub regeneracja tylnego amora. Niestety nie miałem tego nigdy w łapkach i nie umiem nic powiedzieć. Zależy jeszcze czy rzeczywiści jest on do regeneracji bo nie wiadomo z którego miejsca cieknie olej-czy z SHC czy z "tłoczyska". Albo wymiana przedniego zawiasu na jakiś USD z kołem i zaciskiem-ale jak to będzie współgrało z tyłem i w ogóle to nikt nie wie. To se pogdybaliśmy przy piątku... yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motodiabły Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 A tak odgrzebię stary temat bo właśnie miałem do czynienia z tym zawieszeniem. Regeneracja się udała i zostało przywrócone do sprawności, trochę kłopotu z tym jest ale da się naprawić. Cały patent polega na wstępnym naprężeniu sprężyny. W przednich lagach u gówy są zamontowane siłowniki hydraquliczne i są one połączone z tylnym amortyzatorem, gdzie także jest siłownik do wstępnego naprężenia sprężyny. W momencie przekręcenia dźwigni na H olej przepompowywany jest ze zbiornika rezerwowego do układu napinającego powodując jego rozszerzenie a co za tym idzie ściśnięcie sprężyny i motocykl się unosi, tak samo działają siłowniki w przednich lagach. To tak krótko. W razie pytań śmiało pisać, pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Modzelewski Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Rozumiem że przedni układ jest odzielony od tylniegoa jak uzupełnić układ przedni żeby podnosił mi przód bo jest mianowicie taki problem że tył działa ale przud nie i i ile np w lage wchodzi faktycznie tego oleju 404ml oleju czy jaki kolejne pytanie czy np mugł się zapowietrzyć układ jak odkręciłem lagi i przewody ciśnieniowe od razu mówię jak demontowałem lagi to było ustawione na L nie na H czy dobrze myślę że układ w przewodach jest zapowietrzony bo coś mi się wydaje że tak i jak go odpowietrzyć i uzupełnić płyn tak żeby nie narobić bałaganu z tylnym zawieszeniem proszę o odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.