Skocz do zawartości

trajka


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie jestem tu nowy ale doswiadczenia w przeróbkach mam. Nurtuje mnie jeden problem a mianowicie buduje trajke i nie wiem jak mam rozwiazac problem z napedem czy dac go na oba kola czy tylko na jedno. Jedni twierdza ze jak bedzie na dwa to sie bedzie ciezko skrecac a przeciez quady maja na dwa i jest ok. Co wy na to . pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

święta racja! chyba ze robi traje na silniku motocyklowym i chce pędzić tylną oś łańcuchem, jak w quadach. tam uslizgi koła w zakrętach nie przeszkadzają, ale w takim wypadku może być ciekawy temat do rozgryzienia.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeszkadza bo i rozstaw kół jest niewielki. Jeżeli to będzie silnik motocyklowy to masz rację, ciekawy temat do rozgryzienia no i nie wydaje mi się by bez układu różnicowego można by go rozwiązać.

Specjalne układy różnicowe do sprzętów pędzonych łańcuchem wykorzystuje się w buggy i pewnikiem można gdzieś je dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podzielenie sie wasza wiedza tak silnik bedzie od kadeta to ma byc trajka dle dzieci. Poniewarz ja to robie w klubie który prowadze w Ośrodku Kultury w Będzinie. Rozstaw osi będzie niewielki około 1000mm.

i dwa małe koła od motorynki. A czy naped na jedno koło coś zmieni ? Wtedy jedno jest wolnobieżne. Jak będę miał fotki to je wrzuce na neta. POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak daleko masz zaangażowane prace, ale czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby zbudowanie "odwróconej trajki" (tylko jedno koło z tyłu pędzone łańcuchem, a dwa skrętne z przodu).

Zniknął by problem z napędem na dwa koła, myślę że skręt też by się poprawił a na stabilności konstrukcji byś nie stracił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro o Trajach i Kadetach mowa to mam Opla Kadeta na sprzedaż. :biggrin: Silnik baaardzo zdrowy, przedni napęd, bardzo kompaktowy układ napedowy, idealny do Trike. 1.4i Kadett E. Zgnita fura ale silniczek miodzio, na chodzie gotowy do odjazdu jakby co. :biggrin: Sam bym coś z tego zrobił ale potrzebuję papier ze go się pozbyłem co by nie płacić OC za wrak. :banghead: Silnik OHC, 60KM, skrzynia biegów jest jakby z boku silnika i cały układ jest dość mały. A jeździ fajnie, nawet w skorupie samochodu.

http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/...048601847445298

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...