bicykl Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witajcie jestem tu nowy ale doswiadczenia w przeróbkach mam. Nurtuje mnie jeden problem a mianowicie buduje trajke i nie wiem jak mam rozwiazac problem z napedem czy dac go na oba kola czy tylko na jedno. Jedni twierdza ze jak bedzie na dwa to sie bedzie ciezko skrecac a przeciez quady maja na dwa i jest ok. Co wy na to . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 A na jakim silniku budujesz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 mechanizm róznicowy sie kłania :icon_exclaim: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 mechanizm róznicowy sie kłania :icon_exclaim: Dla tego zadałem pytanie o silnik, bo może kolega nie wie że ma problem rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 święta racja! chyba ze robi traje na silniku motocyklowym i chce pędzić tylną oś łańcuchem, jak w quadach. tam uslizgi koła w zakrętach nie przeszkadzają, ale w takim wypadku może być ciekawy temat do rozgryzienia. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Nie przeszkadza bo i rozstaw kół jest niewielki. Jeżeli to będzie silnik motocyklowy to masz rację, ciekawy temat do rozgryzienia no i nie wydaje mi się by bez układu różnicowego można by go rozwiązać. Specjalne układy różnicowe do sprzętów pędzonych łańcuchem wykorzystuje się w buggy i pewnikiem można gdzieś je dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 mechanizm roznicowy do motocyklowego silnika moge bedz problemu wykonać Trike bez roznicówki nie pojezdzisz!!! zawodowo dorabiam rozne cudeńka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Sadzac po wczesniejszych postach w innym temacie silnk bedzie od Rometa Kadeta :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 wrzuc fotki tej trike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 ku*wa przecież założyłem temat TRIKE, tam trzeba było pisać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bicykl Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Dzieki za podzielenie sie wasza wiedza tak silnik bedzie od kadeta to ma byc trajka dle dzieci. Poniewarz ja to robie w klubie który prowadze w Ośrodku Kultury w Będzinie. Rozstaw osi będzie niewielki około 1000mm. i dwa małe koła od motorynki. A czy naped na jedno koło coś zmieni ? Wtedy jedno jest wolnobieżne. Jak będę miał fotki to je wrzuce na neta. POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Nie wiem jak daleko masz zaangażowane prace, ale czy nie lepszym rozwiązaniem byłoby zbudowanie "odwróconej trajki" (tylko jedno koło z tyłu pędzone łańcuchem, a dwa skrętne z przodu). Zniknął by problem z napędem na dwa koła, myślę że skręt też by się poprawił a na stabilności konstrukcji byś nie stracił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bicykl Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Prace sa dosc daleko a pozatym to jz nie to :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 (edytowane) Skoro o Trajach i Kadetach mowa to mam Opla Kadeta na sprzedaż. :biggrin: Silnik baaardzo zdrowy, przedni napęd, bardzo kompaktowy układ napedowy, idealny do Trike. 1.4i Kadett E. Zgnita fura ale silniczek miodzio, na chodzie gotowy do odjazdu jakby co. :biggrin: Sam bym coś z tego zrobił ale potrzebuję papier ze go się pozbyłem co by nie płacić OC za wrak. :banghead: Silnik OHC, 60KM, skrzynia biegów jest jakby z boku silnika i cały układ jest dość mały. A jeździ fajnie, nawet w skorupie samochodu. http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/...048601847445298 Edytowane 20 Lutego 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.