ziuT Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Ziut, on ma plywajace zaciski, raczej nie wystepujace w motocyklach sportowych. z mojej strony to bylo pytanie retoryczne. jak spojrzysz na pierwszego posta to zrozumiesz :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarkiewicz Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Będzie trochę cieplej, to powykręcam zaworki. Jak coś odkryję, to dam znać :biggrin: na końcu rury l/lagi jest takie wywinięcie /zagłowienie rury tam umiejscowiony jest plastikowy bywa metalowy zawór i to stuka .można to zregenerować doklepując ..delikatnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Ja bym jeszcze jednak sprawdził ten poziom oleju. Mililitry nie są tak ważne jak milimetry :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.