robak Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) WITAM Czy wie ktoś, czy dół silnika czyli kartery i wał są takie same w XR 600 i XR 650?? Czyli próbuję złożyć silnik z dołu od 650 a całą resztę czyli sprzęgło, koło magnesowe, cylinder itp od 600 oznaczenie silnika 600 to pe04 z 1993 roku proszę o pomoc, wizualnie są bardzo podobne ale jeszcze nie mam dokładnych zdjęc pozdro 600 Edytowane 10 Lutego 2009 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) wg oznaczeń hondy nie są takie same. na Twoim miejscu bym wsadził do ramy Xrki silnik z SLR, Dominatora, XRL, FMX,fx. Taniej by wyszło niż remont. Cały silnik dostaniesz za 2 klocki a w przypadku SLR czy FMX może to być całkiem świezy silniczek. Korbowód w XR powinien robić spokojnie 80-100tyś przy umiarkowanej jeździe. Gdzieś czytałem tekst ze koles w NX wymienil tlok dopiero po 60tyś. Mysle ze to dobra inwestycja zalozyc caly silnik. Jak potrzbujesz wiecej info to zajrzyj na thumpertalk.com na pewno już ktoś takiego robił wcześniej. Edytowane 10 Lutego 2009 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 kiedys na hamerykanskim forum bylo porownanie tych silnikow i ich czesci . Ogolnie to nie pasuje, dominator to 650 ccm , cylinder i tlok jest szerszy a co za tym idzie to i glowica szersza. Sprzeglo moze by pasowalo po malych przerobkach ( obtoczeniu w srodku nad i pod frezem) , w dominie kolo magnesowe jest szersze bo ma rozrusznik ze sprzegielkiem i wieksza moc altka ( aku). Tak jak packman gada , zaloz caly silnik , jedynie pomyslec gdzie i jak aku zamocowac ( w 650L jest tuz za puszka airboxu, pod pokrywka na te zapinki, ulozony w zdluz motocykla) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Co do zawartości karterów to sam wał jest inny oprócz większego skoku lewy czop ma dłuższy żeby weszło koło rozrusznika. na Twoim miejscu bym wsadził do ramy Xrki silnik z SLR, Dominatora, XRL, FMX,fx. Taniej by wyszło niż remont. zaloz caly silnik , jedynie pomyslec gdzie i jak aku zamocowac To wcale tak prosto nie musi wyglądać raz to problem z akumulatorem, dwa kompletna przeróbka instalacji elektrycznej potrzebny jest na pewno regulator napięcia możliwe że i moduł zapłonowy, różne średnice gardzieli gaźnika, może się pojawić problem z małą odległością komory pływaka od rozrusznika jak w PD03-04, SLR i FMX nie mają kopniaka nie wiadomo czy będzie się dało dołożyć, inne zestopniowanie skrzyń biegów. Ciągle czytam podobny tekst gdy chodzi o remont podobnego silnika tylko że remont co prawda będzie droższy niż silnik ale za to w silniku będą kręcić się nowe/sprawdzone części i ma się świadomość na czym się jeździ a kupienie silnika który można obejrzeć tylko z zewnątrz to wielki znak zapytania nie można usłyszeć jak pracuje ani jak jeździ tylko wierzyć pięknym oczom sprzedawcy. Po własnoręcznym remoncie dochodzi poczucie pewności że wszystko w środku jest ok niema jazdy na nie wiadomo czym. Gdzieś czytałem tekst ze koles w NX wymienil tlok dopiero po 60tyś. Kiedyś w Świecie Motocykli była opisana Honda SLR 650 i tam trwałość między remontami określili na 50-70tys km tzn że wg ŚM łańcuch rozrządu w jednocylindrowcu może wytrzymać 70 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 dzięki wielkie za odpowiedzi no trudno, szukam dalej .... pozdro 600 Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 w xr 650L jest silnik z Domina i tam dziala bez problemu , a to przeciez rama z XR 600R. poszukaj fotek Xr 650L , teslasim ma racje, jesli masz zamiar tym jezdzic jeszcze, to wyremontowac ten co masz. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.