mechu Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 na liczniku wydaje mi sie że nie ma żadnych śladów rozbioru no ale może być coś przekombinowane no mnie też to wkurza że obrotomierz nie działa ale moto kupiłem pod koniec sezonu 2008 i nie miałem czsu na błachostki chciałem jak najwięcej sie najeżdzić tylko ciągle strach pszed glinami bo ja mam tylko kartr motorowerową ale linka do obrotomierza już idzie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) Serwisówka to jest książka obsługi/naprawy. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz taką w sieci. Oczywiście nie po polsku. A z Twoim GN to wygląda że masz problem z gaźnikiem, ameryki nie odkryłem bo inni już pisali o tym. Zaworek iglicowy nie trzyma więc gaźnik się zalewa nadmierną dawka paliwa, sta problemy z odpalaniem. Przy odpalaniu nie włączaj ssania, zamknij kranik i kręć silnik z gazem otwartym na maksa aby przewietrzyć silnik. Na gaźniku, od spodu w pokrywie pływakowej powinna być śruba/korek spustowy. Wykręć go, niech zleci paliwo z gaźnika, zakręć, otwórz kranik i kręć sprzęta. Wtedy możesz użyć ssania chociaż niekoniecznie. Tak czy inaczej - musisz wyjąć gaźnik, wyczyścić go, umyć, przedmuchać i sprawdzić stan zaworka iglicowego. Jeśli nie masz dużego pojęcia o gaźnikach to nie rób sam bo możesz coś zepsuć lub zgubić któryś drobny element czy przypadkowo zmienić poziom paliwa i wtedy będą jaja z regulacją. Poproś kogoś kto ma jakieś pojęcie o mechanice, kolega, tata, kuzyn, wujek itp. Pamiętaj że wszystkie części jak i gaźnik muszą być w maksymalnej czystości, wręcz w laboratoryjnym stanie bo najmniejszy okruszek/włos może sprawić duże problemy. Kranik możesz łatwo sprawdzić - zamknij go, zdejmij przewód paliwowy tylko z gaźnika i sprawdź czy leci paliwo w takiej pozycji. Jeśli nie to dmuchnij ustami w ten wężyk. Nie powinien puszczać. W innych ustawieniach kranika paliwo powinno swobodnie płynąć. Inne problemy z których mały Gienas słynie to właśnie problemy związane z gaźnikiem - trudne odpalanie, niska moc, słabe przyspieszanie (słabsze niż dobry GN, to musi być ból w tyłku :biggrin: ). Winą tych usterek jest membrana w gaźniku która podobno szybko się niszczy na europejskim paliwie. Trzeba to wyjąć i spojrzeć na nią od wewnątrz, ujrzysz bardzo malutkie dziurki w niej to będzie do wymiany. A membrana to jest taki gumowy detal wraz z przepustnicą schowany pod górną, plastikową pokrywą gaźnika. Delikatny i drogi element więc uważaj z tym. Jest tam też sprężyna więc przy zdejmowaniu pokrywki uważaj aby nie poszła w kosmos. :biggrin: Przy odpalaniu moto zwróć uwagę aby światła były WYŁĄCZONE bo inaczej spalisz żarówkę która jest nietypowa i będziesz miał problem znaleźć taką. EDIT: Tu masz coś o gaźniku. rys.29 pokazuje sposób mierzenia poziomu paliwa a membrana to element nr.28 na wykazie części składowych. Ten duży, okrągły element z przepustnicą. Pzdr. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...5656749901.html Edytowane 15 Lutego 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 A membrana to jest taki gumowy detal wraz z przepustnicą schowany pod górną, plastikową pokrywą gaźnika. Delikatny i drogi element więc uważaj z tym membrana to strasznie drogi element. u dealera suzuki chcieli 360zl ale slyszalem o opcji dobrania z innego moto pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.