Skocz do zawartości

quad dla amatora - co lepsze ?


Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie forumowiczów

pisze w sprawie taty : chcie kupić jakiegos quada, ktorym bedziemy posówać (ja, mój brat i mój tata)

nieznamy sie na tym w ogóle dlatego mam pytanie do was:

co jest dobre dla poczatek ale tez zeby mialo jakos mocy (mam dt 28konna - wszyscy na niej jezdzą)

na allegro zauwazylem kawasaki kfx 400 (czy jakos tak) suzuki ltz 400, raptorka 350 i yamahe blaster 200

jaki z wymienionych quadów jest najlepszy ? może jakiś godny polecenia ominołem ?

blaster jest najtanszy ale ma 27 koni - czy to niebedzie za mało ?

ile kosztuje utrzymanie raptora 350 ? jak wogole spisują sie w terenie takie małe quady ?

może lepiej zainwestować w coś wiekszego i mocniejszego ?

no i czy idzie je w ogóle zarejestrować ?

pozdrawiam

Edytowane przez grebur

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci radzil celowac w ltz 400. Nie jest to sport tak jak ltr 450. Ja powoli przymierzam sie na kupno ltz 400 albo kfx 400 bo to takie same silniki tylko pod marka kawasaki. Ltz pewnie tak samo wytrzymaly jak drz 400 :)

Są akucje w ktorych oferuja rejestracje quada. Zapytasz tego co sprzedaje jak to jest z rejestracja quada.

Filmik o LTZ 400

Edytowane przez str_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie. Rozgladam sie za quadem wyczynowym - np. yfz 450 i ltr 450 . Jednak czy one maja tak samo wysilone silniki jak motocykle odpowiednie 4t 450 crossowe ? Czy moze sa troche bardziej zywotne ? Jakos nie moglem znalezc odpowiedzi na to pytanie. Wiem,ze np ltz 400 to ma zywotny silnik no ale zawieszenie to tak niezbyt raczej na jakies skoki i tor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie. Rozgladam sie za quadem wyczynowym - np. yfz 450 i ltr 450 . Jednak czy one maja tak samo wysilone silniki jak motocykle odpowiednie 4t 450 crossowe ? Czy moze sa troche bardziej zywotne ? Jakos nie moglem znalezc odpowiedzi na to pytanie. Wiem,ze np ltz 400 to ma zywotny silnik no ale zawieszenie to tak niezbyt raczej na jakies skoki i tor.

hmm z tego co wiem to od 2006r w ltz wprowadzono amorki gazowo olejowe z przodu takze juz lepiej. 450ccm3 to sportowki, zreszta widac to golym okiem. Wydaje mi sie ze sa wysilone podobnie jak crossy 450ccm3 ale nie daje za to reki :icon_razz: Ltz 400 ma jakies 37-38koni a ltr 450 42koniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie mi chodzi czy to jest niemalze tak samo wysilony silnik jak w motocrossowych. To,ze sportowki to wiem - dlatego w nie mierze.

Z tego co wyszukalem to do 2006 quady YFZ450 mialy 439 cc a pozniej juz normalne 450 cc i skok x srednica jak w YZF450 . Nie wiem jednak jak ma sie sprawa rozrzadu,mocy i charakterystyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podysktuowac nie zaszkodzi :) Nie moge znalezc nigdzie ile ma podane mocy ale znalazlem wyniki z hamowni dla YFZ 450:

http://www.ctracing.com/yfz450dyno.jpg

http://www.mainjettech.com/yzf450f.jpg

a tutaj dla crossowki YZF 450:

http://www.gtthunder.com/dynoyzf450stock.html

 

Wychodzi 34 - 36 KM a crossowka ok 41 KM. Niewielka roznica. Nie wiem jak to sie moze przekladac na wytrzymalosc silnika. Takze nie wiem czy te dotycza wersji 439 cc czy 449 cc

Edytowane przez adoado0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...