Skocz do zawartości

Smarowanie linek w motocyklach japońskich.


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Brys, a nie widzisz wyższości syntetycznego smaru nad Hipolem? Sam Hipol nie jest zły przy zastosowaniu do cięgien Bowdena (przede wszystkim występowanie dodatków EP), ale wykazuje wiele wad m.in. brak odporności na wodę, zamarzanie w niskich temperaturach, spływanie grawitacyjne, długi czas penetracji, po zaschnięciu zakleja linkę, dlatego trzeba go używać często.

 

Przykłady smarów do łańcucha i linek:

http://www.allegro.pl/item918689548_smar_c...00ml_f_vat.html

http://www.allegro.pl/item907758821_smar_d...mano_2009r.html

 

Zobaczę po zimie czy ten hipol rzeczywiście jest taki okropny. W sezonie się sprawdzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się skojarzyło- nie smarować linek - wymieniać na nowe? To i łańcucha nie smarować. Wymieniać na nowy.

 

no dokładnie tak robię, po grzyba smarować jak w terenie to tylko przebieg skraca :icon_mrgreen:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...