DRAGO. Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Nie wiem czy jest sens, zwiększania obrotów dla samego zwiększenia. Według papierów (zarówno od virago jak i tych chińskich) maksymalny moment jest przy ok. 6000obr/min (o ile dobrze pamiętam, a nie chce mi się teraz wbijać na forum chinersów żeby sprawdzić). Heh, taka ciekawostka. W Londynie jednemu z nas ukradli chinola. http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/for...php?f=14&t=1078 Teraz koleś zmuszony jest jeździć jakąś Hondą Deauville 650. Dopuki nie kupi sobie nowego. Witam Samo zwiększanie obrotów tylko dla samego zwiększania rzeczywiście niema sensu dlatego czym mniejsza zębatka z tyłu tym niższe obroty silnika a gdyby je zwiększyć do takich samych jak przed zmianą zębatki to i by się prędkość znacząco zwiększyła choć wiąże się to oczywiście z większym zużyciem silnika Moc maksymalna: 17,2 KM (12,7kW) przy 8000 obr/min - więc dlatego zastanawiam się czy to są silniki nisko obrotowe i coś mi się wydaje że chyba nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Witam Samo zwiększanie obrotów tylko dla samego zwiększania rzeczywiście niema sensu dlatego czym mniejsza zębatka z tyłu tym niższe obroty silnika a gdyby je zwiększyć do takich samych jak przed zmianą zębatki to i by się prędkość znacząco zwiększyła choć wiąże się to oczywiście z większym zużyciem silnika Moc maksymalna: 17,2 KM (12,7kW) przy 8000 obr/min - więc dlatego zastanawiam się czy to są silniki nisko obrotowe i coś mi się wydaje że chyba nie. dobrze ci sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 (edytowane) Mnie intryguje ten koreański Hyosung coraz bardziej. Odkąd TLS sobie go kupił w cenie chińskiej nowej 250-ki. To chyba najszybszy kruzer na rynku za małą kasę. Szkoda tylko, że wygląd ma tak makabrycznie skaszaniony. Edytowane 17 Sierpnia 2009 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tls Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 (edytowane) Mnie intryguje ten koreański Hyosung coraz bardziej. Odkąd TLS sobie go kupił w cenie chińskiej nowej 250-ki. To chyba najszybszy kruzer na rynku za małą kasę. Szkoda tylko, że wygląd ma tak makabrycznie skaszaniony. raczej nowego lifana 400 a jak przemkniesz szybko takim najszybszym to nikt nie zdazy ocenic czy ma urok jakis czy nie ; ) poza tym w/g mnie jakbys lyknal takiego w czarnym malowaniu - bylbys szczesliwy estetycznie ; ) Edytowane 19 Sierpnia 2009 przez tls Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Nie, czarnego raczej nie. Zbyt pospolity kolor. chciałbym w jakimś dwukolorowym malowaniu. Najchętniej w takim jak mam teraz: wiśnia-metalic i jasno szary. Lub srebrny metalik, z czarnym pasem na grzbiecie takim w stylu Cafferace i mosiężnymi lagami. Do wymiany przedni błotnik, bak do przeróbki na bardziej okrągły bez tych fałd, tylni błotnik bardziej masywny i krótszy oraz kanapa do przeróbki bo w ogóle nie jest spasowana z konstrukcją. Z przodu podwójna lampa z małą owiewką w kolorze nadwozia tak jak w Triumphe i bardziej czopkowa kiera. Wyglądał by nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.