Skocz do zawartości

ROMET R250V


DRAGO.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy jest sens, zwiększania obrotów dla samego zwiększenia. Według papierów (zarówno od virago jak i tych chińskich) maksymalny moment jest przy ok. 6000obr/min (o ile dobrze pamiętam, a nie chce mi się teraz wbijać na forum chinersów żeby sprawdzić).

Heh, taka ciekawostka. W Londynie jednemu z nas ukradli chinola.

http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/for...php?f=14&t=1078

Teraz koleś zmuszony jest jeździć jakąś Hondą Deauville 650. Dopuki nie kupi sobie nowego.

 

 

 

Witam

Samo zwiększanie obrotów tylko dla samego zwiększania rzeczywiście niema sensu dlatego czym mniejsza zębatka z tyłu tym niższe obroty silnika a gdyby je zwiększyć do takich samych jak przed zmianą zębatki to

i by się prędkość znacząco zwiększyła choć wiąże się to oczywiście z większym zużyciem silnika

 

Moc maksymalna: 17,2 KM (12,7kW) przy 8000 obr/min - więc dlatego zastanawiam się czy to są

silniki nisko obrotowe i coś mi się wydaje że chyba nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Samo zwiększanie obrotów tylko dla samego zwiększania rzeczywiście niema sensu dlatego czym mniejsza zębatka z tyłu tym niższe obroty silnika a gdyby je zwiększyć do takich samych jak przed zmianą zębatki to

i by się prędkość znacząco zwiększyła choć wiąże się to oczywiście z większym zużyciem silnika

 

Moc maksymalna: 17,2 KM (12,7kW) przy 8000 obr/min - więc dlatego zastanawiam się czy to są

silniki nisko obrotowe i coś mi się wydaje że chyba nie.

 

 

dobrze ci sie wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie intryguje ten koreański Hyosung coraz bardziej. Odkąd TLS sobie go kupił w cenie chińskiej nowej 250-ki. To chyba najszybszy kruzer na rynku za małą kasę.

Szkoda tylko, że wygląd ma tak makabrycznie skaszaniony.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie intryguje ten koreański Hyosung coraz bardziej. Odkąd TLS sobie go kupił w cenie chińskiej nowej 250-ki. To chyba najszybszy kruzer na rynku za małą kasę.

Szkoda tylko, że wygląd ma tak makabrycznie skaszaniony.

 

 

raczej nowego lifana 400

a jak przemkniesz szybko takim najszybszym to nikt nie zdazy ocenic czy ma urok jakis czy nie ; )

poza tym w/g mnie jakbys lyknal takiego w czarnym malowaniu - bylbys szczesliwy estetycznie ; )

 

Edytowane przez tls
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, czarnego raczej nie. Zbyt pospolity kolor. chciałbym w jakimś dwukolorowym malowaniu. Najchętniej w takim jak mam teraz: wiśnia-metalic i jasno szary.

Lub srebrny metalik, z czarnym pasem na grzbiecie takim w stylu Cafferace i mosiężnymi lagami.

Do wymiany przedni błotnik, bak do przeróbki na bardziej okrągły bez tych fałd, tylni błotnik bardziej masywny i krótszy oraz kanapa do przeróbki bo w ogóle nie jest spasowana z konstrukcją.

Z przodu podwójna lampa z małą owiewką w kolorze nadwozia tak jak w Triumphe i bardziej czopkowa kiera.

Wyglądał by nieźle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...