trajka66 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Ok zrobiłem przełożyłem, założyłem. I teraz tak pierwszy pozytyw sprzęt pali :). Okazało sie ze te plastikowe przepustnice czy jak to sie tam zwie nie mogą być z dynojeta bo sprzęt kijowo pali, jak sie im przyjrzałem to one mają troche inne wycięcia wiec pewnie cały sekret w tym tkwi wiec założyłem oryginalne wiec mam cały gaźnik oryginał. Wiadomo na wolnych troche obroty latają i słychać ze potrzebne mu synchro, ale to juz musze oddać do fachury z racji tego ze nie mam sprzętu. Jak dodawałem gazu to sprzęt sie troche dławił a przy odpuszczaniu lekko strzelał w wydech. Zrobiłem taki test ze zatkałem jeden dolot i juz wszystko było ok dobrze sie wkręcał i nie walił tak. Więc myśle ze przy seryjnych ustawieniach zestaw akcesoryjny wydech + K&N nie bedzie dobrze chodził. Mam nadzieje ze jak wymienie filtr na seryjny to juz powinno być okej bez zadnego zatykania dolotów. Co do tego wydechu akcesoryjnego to podkrecić mu troche mieszanke ? Czy zostawić oryginalnie, bo tego moge nie czuć a nie chce zeby jeździł na zaubogiej mieszance. I na koniec te metalowe przepustnice (?) które otwierają sie jak dodaje gazu, są zrobione tak jak pisałem wczesniej że 1 i 2 gaźnik otwiera sie odrazu po dodaniu gazu, a 3 i 4 gaźnik z lekkim opóźnieniem. W sumie wygląda jakby to fabrycznie było zrobione bo za chiny nie moge sie pokapić gdzie to sie reguluje jeśli tak nie powinno być. Pomoże ktoś ? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Zostaw filtr K&N tylko wzbogać mu lekko mieszankę o pół obrotu, Wstaw fotki gaźników, a powiem co i gdzie ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 W sumie tak naprawde to nie ma tu za duzego pola manewru do regulacji, ponieważ można regulować tylko wolne obroty i skład mieszanki (ta śruba od strony komory pływakowej) i w każdym gaźniku jest wykręcona na 1 i 3/4 obrotu zgodnie z serwisówką. Pewnie jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej ale tego nie ruszałem bo po co. Tego K&N chyba jednak nie zostawie - niedość ze bym musiał regulować ten skład mieszanki to jeszcze nie jestem zbytnio zadowolony z tego jak on filtruje. Bo naprzepuszczał dość dużo drobin chociaz był dobrze nasmarowany i jest w bardzo dobrym stanie. Juz sam nie wiem co z nim zrobić :icon_mrgreen: Dalej mi nikt nie odpowiedział co do tego otwierania sie tych przepustnic, no bo kurcze na logike przeciez wszystkie przepustnice powinne sie równiutko otwierać. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.