siersciuch2000 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 o jakich pływakach mówisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 W gaznikach masz komory plywakowe do ktorych doplywa paliwo ze zbiornika, wewnatrz sa plywaki z regulacja poziomu tego paliwa. Jezeli ta regulacja ustawiona jest nieprawidlowo, lub ktorys z plywakow ulegnie uszkodzeniu i np utopi sie to gaznik dostaje nieprawidlowa mieszanke i silnik nierowno pracuje, lub nie pracuje wogole. Te same problemy wystapia w przypadku zabrudzenia urzadzen wewn. gaznikow, zlego paliwa ( np z dodatkiem ropy czy wody ). Jezeli silnik zdecydowanie zle pracuje to nalezy mu sie serwis: - sprawdzenie luzow zaworowych, - czyszczenie i ustawienie gaznikow, - wymiana swiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siersciuch2000 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 (edytowane) no i panowie nikt nie zgadł, to jednak była wina obrotów, ześliznął sie przewód od pokrętła Edytowane 18 Marca 2009 przez siersciuch2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
led1 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 A ja nie będę zgadywał :wink: . Nie wiem czemu koledzy każą Ci cokolwiek robić oprócz oddania motocykla do serwisu, przecież sam przyznałeś, że jesteś początkujący :banghead: . Moja rada (bo motocykl już jeździ): znajdź dobry serwis motocyklowy i zleć im czyszczenie i synchronizację gaźników; regulację luzów zaworowych. Sam nic nie dłub bo jeszcze popsujesz. Miłej jazdy :crossy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.