Skocz do zawartości

american fighter & japan custom


Rekomendowane odpowiedzi

Silnik rozwiercony z 985 ccm na 1360 big bor wtrysk SE zawory i ich osprzęt orient express tytanowy wałek Andrews super ostry wydech Buell Racing competition filtr k&n moduł ECM Racing amorki przód wurth kit do nich laski popychaczy regulowane tłoki oczywiscie JE wraz z wałem S&S wszystko kute kable i cewki compufire brak kagańca na silniku jedzie do konca sprzegło Barnett kevlar recing edition zwykły barnet szlag trafił po 420km

 

a poza tym teraz składam Harleya silnik Delkron w połoączeniu z Edelbrockiem i gaznikiem Quicsilver 2 i instalacją nitro moc z włączonym nitro 260KM

Jak dla mnie, to szok (pomimo, że nie kumam połowy wymienionych przez Ciebie rzeczy ;P ) :buttrock:

Edytowane przez Boa

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kumać nie musisz. Po prostu wyobraź sobie że te nazwy to "śmietanka" wśród elementów tuningowych do tych sprzętów.

To samo tyczy się mieszanki Delkron + Edelbrock. Zresztą tą drugą markę można często spotkać w programie "Poturbowani" na Discovery. :icon_mrgreen:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...