bartek29 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam ostatnio kupiłem dt 125 z 2001 roku i mam pytanie czy biegi tam sa blokowane bo mam 5 a wiem ze maja 6 i teraz nie wiem czy mam wałka bo skrzynia sie posypala czy to jest 6 bieg zablokowany.i moze ktos wie jak odblokowac moduł wyczytałem gdzies ze w module trzeba zmostkowac kondensator ale ile w tym prawdy???? prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondziak Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Hmm... O ile pamietam w DT jest 6 biegów a moze masz skrzynie biegów na 5 biegó?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 KOledzy co wy na to?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Maja 6 biegow.mysle ze nie ma takiego czegos jak blokada 6 biegu niespotkalem sie z tym jescze.glupie by bylo takie rozwiazanie zreszta.bo jak sie zdenerwujesz to na 5tce pociagniesz podobna predkosc jak na 6stce.mysle ze albo sie wysypal bieg ale nie w skrzyni tylko bolczyk na zmienniku biegow tam gdzie ciagnei kosa.jezeli sie urwal to kosa nie ma za co zlapac zeby wbic 6bieg.parat z kosa znajduje sie pod koszem sprzeglowym.rozbierz i zobacz wrzucaj biegi i jak bedzie miala wskoczyc 6stka to patrz czy kosa ma za co zlapac i wbija ale go nie ma cyz nie wbija bo nie ma za co zlapac.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 a co inni mysla na ten temat???? obiło mi sie o uszy ze jest jakas blokada 6 biegu no ale ja nigdy sie z tym nie spodkałem a czy ktos z was poradził sobie z modułem ktos go odblokował moze ktos ma foto otwartego modułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Czy była blokada 6 biegu, tego nie wiem. Naprawiałem moduł 3RMA (3RM-00) - on jest blokowany do 80 km/h (niemcy). Jak widać jest dość skomplikowany - umożliwia sterowanie zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu oraz sterowanie zaworem YPVS. Zrobiłem zdjęcia wraz ze zaznaczeniem obszarów funkcyjnych odpowiadających za sterowanie iskrą. Nie byłem pewien co do możliwości usunięcia blokady zapłonu, moduł otrzymałem z drugiej strony Polski i bałem się o to, czy mapa nie zmniejsza kąt wyprzedzenia poniżej 12° na najwyższych obrotach. http://www.bikepics.com/pictures/1472944/ http://www.bikepics.com/pictures/1472941/ http://www.bikepics.com/pictures/1472939/ W starszych modelach z modułem ze stałym kątem wyprzedzenia można znaleść w internecie opisy jak go odblokować przez zmostkowanie kondensatora. Ja jednak nie jestem pewien co do blokady w tym kondensatorze... Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 ja mam moduł 3 RM - 10 szukałem i znalazłem tylko info ze trzeba zmostkowac kondensator ale który to nie wiem i jeszcze pytanie?? jak rozpołowic ten moduł?? i czym wyczyscic ta mase która pokrywa cały układ prosze o pomoc w sieci nic nie moge znalesc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.