Hypersoniq Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Witam, kilka dni temu naszła mnie ochota aby skorzystać z nie najgorszej pogody i zabrać moją Shadowkę 1100 `88 na krótki spacer. No więc wchodze do garażu, przekręcam kluczyk, wciskam starter i....No właśnie i nic. Nic poza kręceniem rozrusznika, no może kilka razy "chrapnęła". Motocykl stał gdzieś od wrzesnia nie odpalany bo padł mi akumulator. Teraz włożony jest już nowy, jest też iskra na świecach i paliwo w gaźnikach (po odkręceniu śrubki od spuszczania paliwa cieknie benzyna). Kranik tez nie jest zatkany. Czy któryś z kolegów o na pewno bogatszym doświadczeniu podpowie mi jak rozwiązać ten problem, lub chociaż spróbuje zdiagnozować przyczynę? Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Prawdopodobnie świece zalane.Jesli nie są stare to wystarczy je wyczyścić,ale jesli dawno nie wymieniane to proponuje założyć nowe. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Hejka! Sprawdź, czy nie zalewa świec i czy paliwo nie jest zwietrzałe. Poczytałem o tym w książce CLYMERA i jeśli: jest iskra i dobre świece, dopływa paliwo, filtr powietrza i jego przewody nie są zapchane, odpowietrznik baku jest drożny, akumulator naładowany i rozrusznik kręci to powinien odpalić! Chyba że "engine may not have enough compression to start", czyli, że ma za słabą komresję-a więc jest do remontu :eek: . Ale skoro spokojnie zakończyłeś sezon to raczej nie powinno być problemów z kompresją. Opróżnij bak i gaźniki, sprawdź świece i przewody oraz filtr powietrza. Nalej nowego paliwa, zalej gaźniki i spróbuj jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Ja tak długo motór stał to mogło odparować paliwo i w ten sposób osadziły się różnej maści syfy w przewodach czy dyszach (jeśli gaźnikowiec) Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 moze w tym podobym poscie dowiesz sie czegos wiecej http://forum.motocyklistow.pl/Odpalanie-po...ie-t110585.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.