Merh Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 moj serwis jest nieczytelny,i nie wiem czy gdy ustawia sie kolo magnesowe (zamachowe) to ustawiac na RT czy na F (chodzi o ustawienie tylnego cylindra) gdy ustawiam na RT to nijak nie da sie ustawić znaku na wałku rozrzadu prostopadle do powierzchni głowicy. prosze o jakas porade. zlozylem wczoraj rozrzad,odpalil na dotyk,ale jakos tak dziwnie chodzi i przy krecaniu na najwyzsze obroty zaczyna przerywac.i dzwiek z wydechow jakis inny. przed rozbiorka bylo inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 moj serwis jest nieczytelny,i nie wiem czy gdy ustawia sie kolo magnesowe (zamachowe) to ustawiac na RT czy na F (chodzi o ustawienie tylnego cylindra) gdy ustawiam na RT to nijak nie da sie ustawić znaku na wałku rozrzadu prostopadle do powierzchni głowicy. prosze o jakas porade. zlozylem wczoraj rozrzad,odpalil na dotyk,ale jakos tak dziwnie chodzi i przy krecaniu na najwyzsze obroty zaczyna przerywac.i dzwiek z wydechow jakis inny. przed rozbiorka bylo inaczej. RT oznacza górny martwy punkt tylnego cylindra i tak masz ustawić wał do poprawnego założenia łańcucha rozrządu na wałku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.