Skocz do zawartości

Remoncik ;]


Kamil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiecie moze gdzie moge kupić czeski wał do ogara i łożyska ?? jak nie znajde oryginalnego wału to w sklepie jest wał produkcji Taiwan 8) sam niewiem czy dobry ale napewno lepszy od polskiego :buttrock: i mała informacja nie kupujcie polskiego cylindra !! szkoda kasy sam się o tym przekonałem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc bardzo ciezko. Tak naprawde nigdy nie slyszalem zeby ktos mial oryginalny czeski wal. A lozyska oryginalne chcesz ?? Bez sensu kup sobie jakies SKF, sa o niebo lepsze od jakis oryginalnych na pewno. Co do walu to sie zgodze ze lepszy jest oryginalny. Ja jezdze na nowym polskim wale do ogara 200 (czyli tez do jawki) i nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest sklep z lozyskami,srubami,simeringami co sie nazywa PIK i tam moge wszystko dostac. Jak u Ciebie nie ma takiego sklepu to moze w jakims motocyklowym lub motoryzacyjnym dostaniesz takie lozyska. Wal raczej nie jest z Tajwanu bo czesci do jawek i ogarow produkuja firmy w polsce, wiec pewnie to jakis wal zrobiony przez polaka i przynajmniej moj sie dobrze sprawuje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O powiem Ci ze dopiero dwa baki zdazylem wypalic. Ale wygladal na porzadnego, waga tez nie roznil sie od tego ktory mialem wczesniej. Mysle ze powinien sie dobrze sprawowac i nie powinno byc z nim zadnych problemow. A wez sie zastanow czy dlugo bedziesz mial jeszcze to moto i ile jezdzisz. Bo jesli chcesz jeszcze nim jezdzic troche czasu i dosc duzo to nowy wal oplaca sie kupic. Ale jesli nie wiesz ile jeszcze posmigasz to kup jakis uzywany z malym luzem - w zupelnosci wystarczy, a zaoszczedzisz. Ja jeszcze wczesniej nie myslalem o nowym moto i kupilem nowy wal, dlatego troche na tym stracilem. Ale nic takie zycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdze dość sporo i do tego mam mocniejszy silnik od zwykłego i szybciej się zużywa.Wczoraj rozebrałem silnik bo był spory luz na tulejce <tam gdzie wchodzi sworzeń> a ja nielubie jak cos jest zużyte 8) stary wał sprzedałem za 10 zł ;d. Na wiosne moto bedzie całkowicie gotowe to napewno zamieszcze fotki , a moze chce ktoś kupić Jawe 350 cezet na częsci lub w całości tanio sprzedam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo będe zakłądać ten zestaw tuningowy do swojej jawki. I mam pytanie, jak będe zakładał pierścienie to one się troche przecież rozciągną i jak wsadzę tłok do cylindra będzie miał opory w poruszaniu się. Tak ma być ? A jeszcze jedno, w tym zestawie jest też sworzeń, i niema do niego żadnych zabezpieczeń, tylko tyle że trzeba go na siłą wciskac do tłoka, to normalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierscieni. To normalnie znajdujesz zamek i sciskasz, go mocno zeby sie "zamknal" i wtedy tlok do cylindra wkladasz. Nic sie nie bedzie blokowac, tak sie wydaje ze niby nie bedzie chodzilo, ale o nic sie nie martw tak powinno byc. Jak to zrobisz. Wlej wtedy troche mixolu w kanal dolotowy, i kilka razy powoli rozrusznikiem poruszaj. Aha przed zakladaniem posmaruj mixolem gladz cylindra. Wazna rzecza jest tez strzalka na tloku, musi ona byc skierowana do dolu bo innaczej z tego co pamietam pierscienie rozwala sie na kanalach. Co do sworznia, powinien on wchodzic z lekkim oporem ale nie ma mowy o wbijaniu mlotkiem na chama. Bo jesli wbijesz sworzen na chama mlotkiem pozniej Ci spuchnie i kupa. Jesli za ciezko wchodzi wez jakas rurke o srednicy sworznia, owin ja drobnym papierem sciernym i poszlifuj troche, miejsce na sworzen w tloku, zeby sworzen wchodzil tak jak mowilem. No i jeszcze zostaly zabezpieczenia sworznia ktore musisz isc koniecznie kupic. Zakladanie sworznia bez zabezpieczen jest niedozwolone i sa one bardzo wazne. Idz do motocyklowego kosztuja jakies 2 zlote chyba.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie ścieraj papierem bo możesz zmniejszyć rowki w ktore wchodza zabezpieczenia i podczas wysokich obrotow zabezpieczenie może wypaśc i zrobić rozrobe ja jusz tak miałem i po 2 szliach było widać w kanale ślady :> pierścienie jak robiłeś szlif cylindra moszą cieżko wczodzić , ja mam u siebie 4 szlif 8) :buttrock: i tlok ok 1 - 2 MM większy od Nominalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowki sa na tyle glebokie ze nie ma to znaczenia. No chyba ze sworzen jest w porownaniu do miejsca w tloku bardzoooo wielki, ale cos mi sie zdaje ze u Z3US tak nie jest. Mozesz smialo podszlifowac w tloku miejsce na sworzen.

 

Aha zeby nie bylo ze wymyslam to sobie, to ja tak robilem i jakos zabezpieczenia jak sie trzymaly tak trzymaja i nic sie nie stalo, a tez mialem troche za duzy sworzen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...