Kamil Opublikowano 17 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 Wiecie moze gdzie moge kupić czeski wał do ogara i łożyska ?? jak nie znajde oryginalnego wału to w sklepie jest wał produkcji Taiwan 8) sam niewiem czy dobry ale napewno lepszy od polskiego :buttrock: i mała informacja nie kupujcie polskiego cylindra !! szkoda kasy sam się o tym przekonałem. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 17 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 ja wiem, poszukaj na allegro ktos z handlarzy powinien miec, pytaj tych co maja duzo czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 17 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 Moze byc bardzo ciezko. Tak naprawde nigdy nie slyszalem zeby ktos mial oryginalny czeski wal. A lozyska oryginalne chcesz ?? Bez sensu kup sobie jakies SKF, sa o niebo lepsze od jakis oryginalnych na pewno. Co do walu to sie zgodze ze lepszy jest oryginalny. Ja jezdze na nowym polskim wale do ogara 200 (czyli tez do jawki) i nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 17 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 A gdzie kupić te łożyska SKF i czy wał produkcji Taiwan jest dobry ?? robie remont i 200 zł musze skołowac ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 17 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 U mnie jest sklep z lozyskami,srubami,simeringami co sie nazywa PIK i tam moge wszystko dostac. Jak u Ciebie nie ma takiego sklepu to moze w jakims motocyklowym lub motoryzacyjnym dostaniesz takie lozyska. Wal raczej nie jest z Tajwanu bo czesci do jawek i ogarow produkuja firmy w polsce, wiec pewnie to jakis wal zrobiony przez polaka i przynajmniej moj sie dobrze sprawuje.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 17 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 A ile czassu jeżdzisz na tym wale i jak jeżdzisz bo ja robiłem regeneracje i 2 lata pojeżdziłem ;] przez miesiąc zrobiłem 2000 km :buttrock: a ile benzyny poszlo :eek2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 17 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 O powiem Ci ze dopiero dwa baki zdazylem wypalic. Ale wygladal na porzadnego, waga tez nie roznil sie od tego ktory mialem wczesniej. Mysle ze powinien sie dobrze sprawowac i nie powinno byc z nim zadnych problemow. A wez sie zastanow czy dlugo bedziesz mial jeszcze to moto i ile jezdzisz. Bo jesli chcesz jeszcze nim jezdzic troche czasu i dosc duzo to nowy wal oplaca sie kupic. Ale jesli nie wiesz ile jeszcze posmigasz to kup jakis uzywany z malym luzem - w zupelnosci wystarczy, a zaoszczedzisz. Ja jeszcze wczesniej nie myslalem o nowym moto i kupilem nowy wal, dlatego troche na tym stracilem. Ale nic takie zycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 17 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 Ja jeżdze dość sporo i do tego mam mocniejszy silnik od zwykłego i szybciej się zużywa.Wczoraj rozebrałem silnik bo był spory luz na tulejce <tam gdzie wchodzi sworzeń> a ja nielubie jak cos jest zużyte 8) stary wał sprzedałem za 10 zł ;d. Na wiosne moto bedzie całkowicie gotowe to napewno zamieszcze fotki , a moze chce ktoś kupić Jawe 350 cezet na częsci lub w całości tanio sprzedam ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 18 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Niedługo będe zakłądać ten zestaw tuningowy do swojej jawki. I mam pytanie, jak będe zakładał pierścienie to one się troche przecież rozciągną i jak wsadzę tłok do cylindra będzie miał opory w poruszaniu się. Tak ma być ? A jeszcze jedno, w tym zestawie jest też sworzeń, i niema do niego żadnych zabezpieczeń, tylko tyle że trzeba go na siłą wciskac do tłoka, to normalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 18 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Nic nie powino się blokować a jeśli chodzi o sworzeń to żeby nie wbijac na siłe wlej do tłoka troche bęzyny i go podpal :eek2: bierzesz rękawiczke jak się rozgrzeje to wciskasz :buttrock: sworzeń bez problemu 8) :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 18 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Nic mu się niestanie ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 18 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Napewno nie , sam tak robie , takto byś musał młotkiem walić żeby wszed i jeszcze połamiesz pierścionki;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 18 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Co do pierscieni. To normalnie znajdujesz zamek i sciskasz, go mocno zeby sie "zamknal" i wtedy tlok do cylindra wkladasz. Nic sie nie bedzie blokowac, tak sie wydaje ze niby nie bedzie chodzilo, ale o nic sie nie martw tak powinno byc. Jak to zrobisz. Wlej wtedy troche mixolu w kanal dolotowy, i kilka razy powoli rozrusznikiem poruszaj. Aha przed zakladaniem posmaruj mixolem gladz cylindra. Wazna rzecza jest tez strzalka na tloku, musi ona byc skierowana do dolu bo innaczej z tego co pamietam pierscienie rozwala sie na kanalach. Co do sworznia, powinien on wchodzic z lekkim oporem ale nie ma mowy o wbijaniu mlotkiem na chama. Bo jesli wbijesz sworzen na chama mlotkiem pozniej Ci spuchnie i kupa. Jesli za ciezko wchodzi wez jakas rurke o srednicy sworznia, owin ja drobnym papierem sciernym i poszlifuj troche, miejsce na sworzen w tloku, zeby sworzen wchodzil tak jak mowilem. No i jeszcze zostaly zabezpieczenia sworznia ktore musisz isc koniecznie kupic. Zakladanie sworznia bez zabezpieczen jest niedozwolone i sa one bardzo wazne. Idz do motocyklowego kosztuja jakies 2 zlote chyba.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 18 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Nic nie ścieraj papierem bo możesz zmniejszyć rowki w ktore wchodza zabezpieczenia i podczas wysokich obrotow zabezpieczenie może wypaśc i zrobić rozrobe ja jusz tak miałem i po 2 szliach było widać w kanale ślady :> pierścienie jak robiłeś szlif cylindra moszą cieżko wczodzić , ja mam u siebie 4 szlif 8) :buttrock: i tlok ok 1 - 2 MM większy od Nominalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 18 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Rowki sa na tyle glebokie ze nie ma to znaczenia. No chyba ze sworzen jest w porownaniu do miejsca w tloku bardzoooo wielki, ale cos mi sie zdaje ze u Z3US tak nie jest. Mozesz smialo podszlifowac w tloku miejsce na sworzen. Aha zeby nie bylo ze wymyslam to sobie, to ja tak robilem i jakos zabezpieczenia jak sie trzymaly tak trzymaja i nic sie nie stalo, a tez mialem troche za duzy sworzen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.