LeonM109R Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam. Mam pytanie jak uporać się z wymianą wydechu w Suzi M109R z seryjnego na pusty. Demontując seryjny exhaust muszę wypiąć wtyczki od sondy lambda i solenoidu. Zapala się wtedy kontrolka check od wtrysków i wtryski przechodzą w stan awaryjny. Czy jest jakis sposób na uporanie się z tym problemem nie odwiedzając serwisu. Slyszalem ze są rozne urządzenia zwane potocznie ogłupiaczami które niwelują ten problem. O odpowiedzi prosiłbym osoby które wiedzą jak sobie z tym poradzic. Serwis wolę omijać szerokim lukiem gdyz wiele roznych nie zawsze dobrych rzeczy sie o nich slyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Potrzebujesz dwie rzeczy,Power Commander,czyli PCIIIUSB i O2 eliminator,tak jak w ponizszym linku. http://www.powercommander.com/powercommand...mdl=110&yr=2008 O2 eliminator zalatwi sprawe sondy lambda a Power commander po wgraniu do niego odpowiedniego oprogramowania zapewni odpowiedni sklad mieszanki.Power Commander jest wpinany w fabryczna instalacje elektryczna. Czy wydech ktory zamierzasz uzyc jest na zalaczonej liscie ( Maps available ) ? Jezeli nie to raczej nie obedzie sie bez wizyty na hamowni. W przypadku cruiserow z silnikami V2 uklad 2w1w2 czy tez 2w1 jest preferowany od ukladu w ktorym kazdy cylinder ma niejako oddzielny uklad wydechowy.Daje on bardziej wyprostowana krzywa momentu obrotowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.