Skocz do zawartości

rieju rr


piter17
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam rieju rr i mam z nim problem ciezko sie wkreca przy wkrecaniu ma taki momenty jak by gasł jak juz uzyska max obrotow to przerywa i wcale nie ma mocy ruszyc nie chce a jak jedzie to da sie tylko do 3 biegu bo gasnie i przerywa. prosze o jakąs pomoc. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byl zablokowany to bylo git. ale jak go rozblokowalem w kolanku byla ta rurka ( w kształcie dziubka ) wyciągnolem ją i mial wiecej sily ale powoli ją tracil. gaznik przeczyscilem dysze są czyste filtr nowy. ale wczoraj w nocy zdjolem cylinder i jeden pierscien jest pekniety i tlok ma 4 szerokie zarysowania. nie wiem co zrobic. kupic troche wiekszy tlok z pierscieniami i zrobic szlif cylindra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze przy odblokowaniu trzeba zmienic dysze na wieksza, zapewne masz 64 a musisz miec 84. Teraz to tylko szlif cylindra tobie pozostal. Albo nowy.

A cylinder jest caly? nie ma rys?

Edytowane przez kamilp7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na wykonczony tlok.Hmmm CZy Am6 Nie posiada czasami aluminiowego cylindra?? Oj chyba tak wiec ratuje cie selekcja ltoka wieksza jezeli powloka nie jest wytarta w niektorych miejscach do oglego aluminium(najczesciej w obrebie okna wdyechwoego i ssacego). Ale dzis mozna tanio kupic nowe kity tuningowe:) Mozesz wziac pod uwage takei orzwiazanie jezeli przyczyna okaze sie tlok.ale jezeli mowisz iz moc zatracala sie stopniowo to bedzie to.przedewszystkim po odblokowaniu trzeba zwiekszyc dawke oleju z dozownika i przestawic gaznik nie koniecznie wymieniac dysze gdyz nawet niektore cylindry 70cmm teog nie wymagaja. ZMIERZ KOMPRESJE JEZELI BEDZIE PONIZEJ 8 ATMOSFER tlokowi mowimy czesc hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i patrzec jak bedzie dymil ??

 

powie mi ktos ile mm powinno wynosic odchylanie blaszki na zaworze membranowym bo u mnie jak go wykrecilem to kazda blaszka ma inne odchylanie. ile powinno byc??

jeśli Ci chodzi o samą membranę to nie powinna mieć żadnego odchylenia czyli jak patrzysz np pod światło to nie powinna przepuszczać światła, chyba że chodzi Ci o ograniczniki membran, które są na stałe odgięte, to można je odgiąć na max ale tak żeby spokojnie mieścił się zawór w cylindrze

 

 

Edytowane przez jasiek09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz o dyszach nie wiedzialem. cylinder nie jest porysowany ale ma mały próg na koncu czyli troche podtarty to slif mu dobrze zrobi :biggrin: masz jakis link na dobry tlok troche wiekszy niz nominal??

tu masz link

http://www.agmot.pl/sklep.php?k=32

http://www.motorshop.pl/?mode=shop&branch=97

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

piter17 nie moze napisac wiec pisze za niego. Dostal joz tlok 41mm ale jest on za maly. Mial joz w nim 41mm. napewno bedzie pasowal tlok 41.50mm ktory jest dostepny na

http://www.agmot.pl/sklep.php?k=40&cz=38

jest to 2 i 3 tlok od gory. Ale ma on takie wciencia na dole i nie jest pewny czy bedzie dobrze wspolpracowal z reszta. Bedzie na nim jezdzil czy moze nie nadaje sie za bardzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...