piter17 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 witam mam rieju rr i mam z nim problem ciezko sie wkreca przy wkrecaniu ma taki momenty jak by gasł jak juz uzyska max obrotow to przerywa i wcale nie ma mocy ruszyc nie chce a jak jedzie to da sie tylko do 3 biegu bo gasnie i przerywa. prosze o jakąs pomoc. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Jak to sie stalo? Z dnia na dzien? Przeczysc gaznik i filtr powietrza... ja tak mialem z zapchanym :P ... I swiece wymien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter17 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 jak byl zablokowany to bylo git. ale jak go rozblokowalem w kolanku byla ta rurka ( w kształcie dziubka ) wyciągnolem ją i mial wiecej sily ale powoli ją tracil. gaznik przeczyscilem dysze są czyste filtr nowy. ale wczoraj w nocy zdjolem cylinder i jeden pierscien jest pekniety i tlok ma 4 szerokie zarysowania. nie wiem co zrobic. kupic troche wiekszy tlok z pierscieniami i zrobic szlif cylindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Zawsze przy odblokowaniu trzeba zmienic dysze na wieksza, zapewne masz 64 a musisz miec 84. Teraz to tylko szlif cylindra tobie pozostal. Albo nowy. A cylinder jest caly? nie ma rys? Edytowane 21 Stycznia 2009 przez kamilp7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter17 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 a widzisz o dyszach nie wiedzialem. cylinder nie jest porysowany ale ma mały próg na koncu czyli troche podtarty to slif mu dobrze zrobi :biggrin: masz jakis link na dobry tlok troche wiekszy niz nominal?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Stawiam na wykonczony tlok.Hmmm CZy Am6 Nie posiada czasami aluminiowego cylindra?? Oj chyba tak wiec ratuje cie selekcja ltoka wieksza jezeli powloka nie jest wytarta w niektorych miejscach do oglego aluminium(najczesciej w obrebie okna wdyechwoego i ssacego). Ale dzis mozna tanio kupic nowe kity tuningowe:) Mozesz wziac pod uwage takei orzwiazanie jezeli przyczyna okaze sie tlok.ale jezeli mowisz iz moc zatracala sie stopniowo to bedzie to.przedewszystkim po odblokowaniu trzeba zwiekszyc dawke oleju z dozownika i przestawic gaznik nie koniecznie wymieniac dysze gdyz nawet niektore cylindry 70cmm teog nie wymagaja. ZMIERZ KOMPRESJE JEZELI BEDZIE PONIZEJ 8 ATMOSFER tlokowi mowimy czesc hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter17 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 cylinder jest żyliwny wiec szlif raczej mozna:) a tą dawke oleju gdzie i jak sie ustawia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Hmm moze i byc.Na dozwoniku wystarczy ze podkrecisz linke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter17 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 i patrzec jak bedzie dymil ?? powie mi ktos ile mm powinno wynosic odchylanie blaszki na zaworze membranowym bo u mnie jak go wykrecilem to kazda blaszka ma inne odchylanie. ile powinno byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) i patrzec jak bedzie dymil ?? powie mi ktos ile mm powinno wynosic odchylanie blaszki na zaworze membranowym bo u mnie jak go wykrecilem to kazda blaszka ma inne odchylanie. ile powinno byc?? jeśli Ci chodzi o samą membranę to nie powinna mieć żadnego odchylenia czyli jak patrzysz np pod światło to nie powinna przepuszczać światła, chyba że chodzi Ci o ograniczniki membran, które są na stałe odgięte, to można je odgiąć na max ale tak żeby spokojnie mieścił się zawór w cylindrze Edytowane 23 Stycznia 2009 przez jasiek09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter17 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 własnie chodzilo mi o tę ograniczniki czyli blaszk :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyder84 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 a widzisz o dyszach nie wiedzialem. cylinder nie jest porysowany ale ma mały próg na koncu czyli troche podtarty to slif mu dobrze zrobi :biggrin: masz jakis link na dobry tlok troche wiekszy niz nominal?? tu masz link http://www.agmot.pl/sklep.php?k=32 http://www.motorshop.pl/?mode=shop&branch=97 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Witam. piter17 nie moze napisac wiec pisze za niego. Dostal joz tlok 41mm ale jest on za maly. Mial joz w nim 41mm. napewno bedzie pasowal tlok 41.50mm ktory jest dostepny na http://www.agmot.pl/sklep.php?k=40&cz=38 jest to 2 i 3 tlok od gory. Ale ma on takie wciencia na dole i nie jest pewny czy bedzie dobrze wspolpracowal z reszta. Bedzie na nim jezdzil czy moze nie nadaje sie za bardzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Moze ktos mi poradzic?? Bo nie wiemy jaki ten tlok ma byc! Moze ktos mi poradzic?? Bo nie wiemy jaki ten tlok ma byc! Naprawde nie ma nikogo co by widzial? ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.