suzukigt80 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 A nie przyszło Ci do głowy że ustawiłeś zbyt duże i sprężyny szybko doklepały zawory do gniazd? W silniku 125cc i przy tak małej masie zaworów masz niewielkie szanse wyłapać na słuch zbyt duże luzy zaworowe. 0.10 to sa za duze?? przeciez 0.10 a 0.08 jak powinno byc to nie jest duza roznica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ale jest. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Jak ustawiłeś 0,10 to też było dobrze. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.